نگاهی بر شروه‌خوانی «ناخدا ستوده» در برنامه هلال + فیلم قسمت هجدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر بهادر اسدی کارگردان مشهدی درگذشت + بیوگرافی (۱۰ فروردین ۱۴۰۲) انتقاد نظام پرستاری از یک سریال تلویزیونی | ادبیات سخیف را کنار بگذارید زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟
سرخط خبرها

اعلام برگزیدگان جشنواره «نمایش‌نامه خوانی اقتباسی گام دوم»

  • کد خبر: ۱۳۵۴۳
  • ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
اعلام برگزیدگان جشنواره «نمایش‌نامه خوانی اقتباسی گام دوم»
اولین دوره جشنواره نمایش‌نامه‌خوانی گام دوم که از دوشنبه نهم دی ماه تا چهارشنبه یازدهم دی ماه با اجرای ۱۱ اثر در محل تماشاخانه استاد حسین نوری واقع در حوزه هنری خراسان رضوی برگزار شد، امروز برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش شهرآرانیوز، در بخش موسیقی؛ نوید منتظمی برای نمایش «رنگین کمان یخی» و مهدی حسنی برای نمایش «یه جور دیگه یعنی همین» کاندیدا شدند که مهدی حسنی برگزیده شد.

در بخش اکت‌خوان سحر داودی برای نمایش «یه جور دیگه یعنی همین»، رها جعفری برای نمایش «خاخام» و فائزه امیرآبادی برای نمایش «پاریس-مشهد» کاندیدا شدند که رها جعفری برگزیده این بخش شد.

 

در بخش خوانش‌گر زن سحر حسن‌زاده برای نمایش «رنگین‌کمان یخی»، پرستش سلطانی برای نمایش‌های «شهربانو» و «فرنگیس‌» و مینا خوشدل برای نمایش «پاریس-مشهد» کاندیدا شدند که پرستش سلطانی برگزیده این بخش شد.

 

در بخش خوانش‌گران مرد علی ضمیری برای نمایش «شنا در رویای مردی در تبعید ابدی» و «شهربانو»، سعید صادقی برای نمایش «تردست»، امیراحسان امیرپور برای نمایش «یه جور دیگه یعنی همین»، جلال کریم‌زاده برای نمایش
«شهربانو» و «فرنگیس‌» و سجاد انتظاری برای نمایش «پاریس-مشهد» کاندیدا شدند که در این بخش از امیر محاسبتی پیشکسوت تئاتر مشهد تقدیر و علی ضمیری و سعید صادقی به‌صورت مشترک برگزیده شدند.

 

در بخش خوانش‌گردان پرستش سلطانی برای نمایش «شهربانو»، علی ضمیری برای نمایش «شنا در رویای مردی در تبعید ابدی» و امیراحسان امیرپور برای نمایش «یه جور دیگه یعنی همین» کاندیدا شدند که از این میان امیر احسان امیرپور برگزیده شد.

 

در بخش خوانش برگزیده نیز «شهربانو» به خوانش‌گردانی پرستش سلطانی، «شنا در رویای مردی در تبعید ابدی» به خوانش‌گردانی علی ضمیری و «یه جور دیگه یعنی همین» به خوانش‌گردانی امیر احسان امیرپور کاندیدا شدند که از این میان خوانش «یه جور دیگه یعنی همین» به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->