نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ
سرخط خبرها

ایران در میان شگفتی‌سازان احتمالی جام جهانی قطر

  • کد خبر: ۱۳۵۵۱۸
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹
ایران در میان شگفتی‌سازان احتمالی جام جهانی قطر
از نگاه یک سایت آمریکایی، تیم ملی کشورمان ابزار لازم برای صعود از گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ را دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سایت «CBS Sports» در فاصله یک روز تا آغاز مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نوشت: جام جهانی روز یکشنبه با دیدار تیم‌های قطر و اکوادور آغاز می‌شود. در سال ۲۰۱۸، روسیه از گروهش صعود کرد و سوئد به‌عنوان صدرنشین گروهی که آلمان را داشت، به مرحله حذفی رسید. همیشه موفقیت‌های غیرمنتظره‌ای در جام جهانی رخ می‌دهد و ما نگاهی به نام‌هایی می‌اندازیم که در هر گروه ممکن است فراتر از انتظارات ظاهر شوند.

سایت CBS Sports، ایران را تیمی نامید که از گروه B می‌تواند نمایشی غافلگیرکننده داشته باشد. در بخشی از توصیف این سایت آمریکایی درخصوص یوز‌های ایرانی آمده است: «تیم ملی وارد سومین جام جهانی متوالی خود با کارلوس کی‌روش می‌شود. حذف تحقیرآمیز با یک امتیاز در سال ۲۰۱۴ و قعرنشینی در گروهی که آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین را در خود داشت، با عملکردی شگفت‌انگیز در سال ۲۰۱۸ همراه بود و ایران تنها یک امتیاز کمتر از پرتغال و اسپانیا گرفت.

ایران ابزار لازم را برای صعود از گروه B دارد. مهدی طارمی، سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد، گزینه‌های باکیفیت خط حمله ایران هستند و سامان قدوس و علیرضا جهانبخش، به قدرت این تیم در خط هافبک اضافه می‌کنند. احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی هم که در تیم آاِک حضور دارند، در تیم ایران بازی می‌کنند.»

این سایت در کنار تیم ملی ایران، تیم‌های ملی اکوادور، عربستان سعودی، تونس، ژاپن، کانادا، صربستان و غنا را تیم‌هایی نامید که می‌توانند در جام جهانی فوتبال شگفتی بیافرینند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->