پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران آیین‌نامه دستمزد  ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد ویدئو| توضیحات رئیس سازمان برنامه بودجه درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو (۸ فروردین ۱۴۰۲) فرودگاه‌ها زیر ذره بین نظارتی سازمان هواپیمایی کشوری جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از ۹ فروردین ماه سهمیه ویژه اقلام اساسی به استان‌های مسافرپذیر تخصیص می‌یابد
سرخط خبرها

وام ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی ایرانی+ لینک، جزئیات و شرایط دریافت وام

  • کد خبر: ۱۳۵۵۴۳
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
وام ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی خرید لوازم خانگی ایرانی+ لینک، جزئیات و شرایط دریافت وام
سخنگوی وزارت صمت از صدور کارت‌های اعتباری ۳۰، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومانی برای خرید کالا‌های ایرانی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، امید قالیباف در رابطه با تسهیلات جدید خرید لوازم خانگی گفت: براساس توافقات بعمل آمده قرار است تا سقف ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اعتباری برای خرید لوازم خانگی ایرانی به متقاضیان اختصاص پیدا کند. این کارت‌های اعتباری دارای سه سقف ۳۰ میلیون و ۵۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون تومان است که در ۵ بانک صادر و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

سخنگوی وزارت صمت با اشاره به برگزاری نمایشگاه دائمی لوازم خانگی، گفت: متقاضیان می‌توانند برای خرید به نمایشگاه یا مراکز عرضه محصولات ایرانی مراجعه و نسبت به خرید کالای مورد نیاز خود اقدام کنند.

به گفته قالیباف متقاضی باید با مراجعه به سامانه جهاد کالا به آدرس اینترنتی jahadkala.ir مراجعه و گزینه ثبت طرح ملی را انتخاب و ثبت نام کنند بعد از ثبت‌نام ۵ بانک برای پرداخت کارت اعتباری به متقاضی معرفی می‌شوند که فرد می‌تواند با مراجعه به هر یک از بانک‌ها مدارک لازم را بارگزاری کند.

وی تاکید کرد: صدور کارت‌ها با توجه به اعتبارسنجی مشتریان توسط سیستم بانکی انجام می‌شود و در نهایت کارت اعتباری به ادرس متقاضی پست خواهد شد.

سخنگوی وزارت صنعت در رابطه با متقاضیان خواستار دریافت کارت اعتباری خرید لوازم خانگی ایرانی، گفت: فعلا در گام نخست زوجین جوان و به تناسب ارزیابی تقاضا افراد دیگری می‌توانند این کارت‌های اعتباری را تهیه کنند.

قالیباف در خصوص سود تسهیلات کارت‌های اعتباری نیز به ارائه توضیحاتی پرداخت و افزود: سود این کارت‌ها ۱۸ درصد و با بازپرداخت سه ساله تعیین شده است. البته باید تاکید کنم که کالا‌های خریداری شده در قالب این کارت ۵ درصد زیر قیمت بازار فروخته می‌شود. در گام نخست این کارت‌ها برای ۲۵۰ هزار نفر درنظر گرفته شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، طرح ملی توان خرید با هدف حمایت از کالای ایرانی و با عنوان جهاد کالا در همایش جهاد کالا که با حضور مسئولان وزارت صمت، اتاق اصناف ایران و اتاق اصناف تهران برگزار شد، آغاز به کار کرد.

مهدی کریمی؛ رئیس شورای جهاد کالا در همین رابطه با اشاره به اهداف طرح جهاد کالا گفت: هدف ما از اجرای این طرح، تسهیل در فرایند خرید لوازم خانگی ایرانی با قیمت مناسب و شرایط اقساط مناسب بود که به لطف خدا امروز این مهم محقق شد. در این طرح، حذف واسطه‌ها و واریز مستقیم منابع مالی به حساب تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی اولویت مجموعه جهاد کالا بوده تا به این واسطه، مصرف کننده نهایی با کمترین هزینه بتواند کالای مورد نیاز خودرا تهیه کند.

وی ادامه داد: دکتر کریمی در ادامه افزود: در این طرح دولت و همچنین بانک‌ها همراهی لازم را داشته اند و به زودی در تمامی ۳۲ استان کشور، این طرح اجرایی خواهد شد. طرح جهاد کالا در ابتدای راه است و تا این لحظه حدود ۵۰ هزار میلیارد از طریق بانک‌های مختلف تامین منابع شده است. به همت مجموعه جهاد کالا قصد داریم در سال ۱۴۰۲ میزان منابع را به صد هزار میلیارد تومان برسانیم.

رئیس شورای جهاد کالا خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های مجموعه جهاد کالا، طرح ضمانت کالای ایرانی است که طی ماه‌های آینده اجرایی خواهد شد. باید مصرف کننده کالای ایرانی با خیال آسوده کالا تولید داخل را خریداری کند، بر همین اساس طرح ضمانت کالای ایرانی را در دستور کار خود قرار دادیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->