واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان
سرخط خبرها

فیلم «جنگ جهانی سوم» دوباره در جشنواره‌های خارجی خوش درخشید

  • کد خبر: ۱۳۵۵۶۹
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
فیلم «جنگ جهانی سوم» دوباره در جشنواره‌های خارجی خوش درخشید
فیلم «جنگ جهانی سوم» ساخته هومن سیدی که به عنوان نماینده ایران در اسکار حضور خواهد داشت نیز در ادامه موفقیت هایش در جشنواره‌های جهانی این بار در جشنواره بین‌المللی فیلم استکلهم خوش درخشید.

به گزارش شهرآرانیوز، «جنگ جهانی سوم» در ادامه موفقیت‌های خود در عرصه جهانی موفق به کسب جایزه فیپرشی از منتقدان جهانی در جشنواره فیلم استکهلم ۲۰۲۲ شد. این جایزه مستقل از نظر هیات داوران و سیاستگذاران جشنواره استکهلم و با نظر منتقدان جهانی به این فیلم اهدا شد.

جشنواره بین‌المللی فیلم استکهلم اما در راستای حمایت هدفمند رویدادهای سینمایی از «عنکبوت مقدس» ساخته علی عباسی جایزه اصلی بخش رقابتی خود را به آن اهدا و اسب برنز خود را به آن داد. عجیب‌تر اینکه این فستیوال برای بازی مهدی بجستانی در نقش یک قاتل سریالی در این فیلم وی را به عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره برگزید!

این جشنواره جایزه بهترین کارگردانی را به فرانسیس اوکانر برای «امیلی» اهدا کرد و در بخش مستند نیز به فیلم «همه زیبایی و خونریزی» ساخته لورا پوتیراس جایزه داد.

سی و سومین دوره جشنواره فیلم استکهلم از ۹ تا ۲۰ نوامبر برگزار می‌شود.

فیلم «جنگ جهانی سوم» به کارگردانی هومن سیدی که نماینده ایران در رقابت اسکار ۲۰۲۳ است، پس از حضور موفق در جشنواره ونیز که دو جایزه بخش افق‌ها شامل بهترین فیلم برای هومن سیدی و بهترین بازیگر مرد برای محسن تنابنده را به ارمغان آورد، از سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو نیز جایزه ویژه هیات داوران را دریافت کرده بود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->