نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر جدایی سیدجلال از پرسپولیس کلید خورد؟ اوسمار در پرسپولیس ماندنی شد خداحافظی اشکان خورشیدی در پایان فصل
سرخط خبرها

عالیشاه و کامیابی‌نیا عوامل اعتصاب درپرسپولیس!

  • کد خبر: ۱۳۵۸۹۶
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
عالیشاه و کامیابی‌نیا عوامل اعتصاب درپرسپولیس!
باشگاه پرسپولیس به دلیل اتفاقاتی که در روز‌های اخیر رخ داده در وضعیتی بی‌ثبات قرار گرفته و گفته می‌شود امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا دراعتصاب بازیکنان نقش کلیدی داشته‌اند!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، چند روز است که تمرینات پرسپولیس به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان برگزار نمی‌شود. ظهر امروز نیز برخی از بازیکنان در تمرین حاضر شدند وبرخی دیگر نیز به اعتصاب خود ادامه دادند. پیامداین وضعیت باشگاه پرسپولیس نیز امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا را احضار کرده تا درباره اعتصاب بازیکنان به باشگاه توضیح بدهند.

این احضاریه نشان می‌دهد که مسئولان پرسپولیس این دو بازیکن را عامل اصلی اتفاقات اخیر می‌دانند درحالی که چنین برداشتی صحیح نیست و همه بازیکنان تصمیم گرفتند در تمرین حاضر نشوند وبرخورد با دو بازیکن بدون شک پاک کردن صورت مسئله خواهد بود.

به هرحال باید دید مدیران پرسپولیس که این روز‌ها حواس‌شان به برگزاری جام جهانی است و به قطر سفر کرده‌اند چه برنامه‌ای برای بازگشت آرامش به این باشگاه دارند وآیا می‌توانند از هنر مدیریتی خود به سود ایجاد ثبات دراین باشگاه استفاده کنند یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->