معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

تیک آبی توئیتر چه زمانی فعال می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۳۶۱۲۸
  • ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
تیک آبی توئیتر چه زمانی فعال می‌شود؟
ایلان ماسک از تعویق راه اندازی مجدد احراز هویت آبی توئیتر تا زمانی که اطمینان بالایی به توقف جعل هویت وجود داشته باشد، خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، ایلان ماسک اعلام کرد توئیتر راه اندازی مجدد سرویس اشتراکی احراز هویت بلو (تیک آبی) را به تاخیر انداخته است.

تیک آبی پیش از این مختص حساب‌های کاربری سیاستمداران، شخصیت‌های معروف، روزنامه‌نگاران و سایر چهره‌های عمومی بود و هویت آن ها را تایید می‌کرد.

تیک آبی اوایل ماه میلادی جاری با هدف افزایش درآمد و جبران کاهش درآمد تبلیغات، به عنوان گزینه سرویس توئیتر بلو با هزینه اشتراک ماهانه هشت دلار برای همه کاربران عرضه شد.

توئیتر این گزینه اشتراک را در پی افزایش حساب‌های جعلی متوقف و اعلام کرد این سرویس ۲۹ نوامبر مجددا راه اندازی خواهد شد.

ماسک در توئیتی نوشت: توئیتر هفته گذشته ۱.۶ میلیون کاربر اضافه کرده و به رکورد بالای جدید دیگری دست پیدا کرده است.

بسیاری از آگهی دهندگان از جمله جنرال موتورز، فولکس واگن و یونایتد ایرلاینز تبلیغات در توئیتر را از زمان خریداری شدن آن توسط ماسک، متوقف کرده اند.

همچنین پس از اولتیماتومی که ماسک پنجشنبه گذشته به کارمندان داد و از آن ها خواست یا خود را برای ساعت‌های طولانی کار فشرده آماده کنند یا این شرکت را ترک کنند، برآورد می‌شود که صدها نفر از کارمندان توئیتر این شرکت را ترک کرده‌اند.

در تازه‌ترین مورد، دامین وی‌ئل، مدیر فعالیت‌های فرانسوی توئیتر اعلام کرد این پلتفرم شبکه اجتماعی را ترک می‌کند. وی روز یکشنبه در توئیتی با تشکر از تیم خود در فرانسه که به مدت هفت سال سرپرست آن ها بود، نوشت: دیگر تمام شد.

مدیر فرانسوی توئیتر در پیام جداگانه‌ای به رویترز، خروج خود از این شرکت را تائید کرد. با این حال، درباره شرایط خروج خود یا تعداد کارمندان توئیتر در فرانسه قبل یا پس از خرید این شرکت توسط ایلان ماسک، توضیحی نداد.

قوانین کار در فرانسه مانع از آن می‌شود که شرکت‌ها یک باره کارمندان دائم خود را اخراج کنند. شرکت‌های مستقر در فرانسه باید رسما به کارکنان خود درباره طرح تعدیل از طریق نامه اطلاع دهند. همچنین باید یک مدت زمان مشخص را با توجه به ماهیت تعدیل و رتبه کارمند مورد نظر، رعایت کنند. برای اخراج چندین کارمند در مدت ۳۰ روز آینده، شرکت‌ها باید رویه مشخصی را دنبال کنند که شامل اطلاع دادن به کارمندان، نماینده آن ها و وزارت کار است. این امر به معنای آن است که فرآیند تعدیل کارکنان حداقل چند هفته و حداکثر چند ماه طول می‌کشد.

بر اساس این گزارش نماینده توئیتر در فرانسه در این باره اظهارنظر نکرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->