پلمب یک آتلیه عکاسی در مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه‌های شناسایی لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود بنزین سوپر امروز در کدام جایگاه‌های مشهد توزیع می‌شود؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) امتیاز ۶۰۰ میلیون تومانی برای دارندگان کارت ملی! نمک‌هایی که کاش نم نمک کم شوند! دلار وارد کانال ۶۲ هزار تومان شد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اختصاص بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی افزایش ۴۸ درصدی واردات قهوه به کشور زمان برگزاری مزایده جدید شمش طلا اعلام شد+ جزئیات متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور مسیر دسترسی کشاورزان به یافته‌های علمی شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می‌شود بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان در بازار آزاد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر جهاد کشاورزی: خراسان رضوی می تواند پایلوت تولید نان کامل باشد + فیلم قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | نرخ طلا ثابت ماند نقش قانون‌گذاری و نظارت بسیار ضعیف در حوزه ایمنی و بهداشت کار آخرین وضعیت اجاره خانه در مشهد | سهم اجاره در سبد هزینه خانوار بیشتر شده است تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی شناسه «یکتا» چیست؟ + نحوه تبدیل پروانه‌کسب کاغذی به الکترونیکی گوشت آفریقایی و تانزانیایی به ایران وارد می شود اجاره مسکن در منطقه طلاب مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ | تعدد فایل‌های کمتر از ۱۰۰ متر (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) عراق، اصلی‌ترین مقصد صادرات مرغ منجمد ایرانی ورق در بازار خودرو برگشت؛ قیمت‌ها صعودی شد | آخرین قیمت پژو، سمند، ساینا، شاهین، دنا و تارا (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کار: مسکن، معیشت، اشتغال و دستمزد مهمترین دغدغه‌های جامعه کارگری است
سرخط خبرها

تولید یک خودرو جدید شاسی بلند در ایران خودرو

  • کد خبر: ۱۳۶۲۵۱
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
تولید یک خودرو جدید شاسی بلند در ایران خودرو
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر جوان‌پسند بودن محصولات جدید، گفت: محصول جدیدی با همکاری یکی از شرکت‌های خارجی در بهمن‌ماه امسال عرضه خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی خطیبی با بیان این‌که پروژه محصولات جدید طبق برنامه زمان‌بندی در حال انجام است، گفت: محصول ری‌را در نیمه‌های سال آینده وارد بازار خواهد شد، اما قبل از آن و هم زمان با جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه امسال، محصول جدید دیگری عرضه خواهیم کرد. 
وی با بیان این که محصول جدید ایران‌خودرو، خودرویی شاسی بلند است که با همکاری یکی از شرکت‌های خارجی به تولید خواهد رسید، گفت: طبق برنامه دو هزار دستگاه از این خودرو به صورت قطعات نیمه منفصله (SKD) تولید خواهد شد و بعد از آن نیز مرحله تولید با قطعات منفصله (CKD) با ظرفیت تولید سالانه ۲۰ هزار دستگاه آغاز خواهد شد. 
به گفته خطیبی میزان داخلی سازی این محصول در مرحله مونتاژ قطعات منفصله ۲۰ درصد خواهد بود. 
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، محصولات جدید را در کنار دارا بودن استاندارد‌های ۸۵ گانه، مطابق با نیاز و سلیقه مشتریان دانست و خطاب به مدیران طراحی و توسعه محصولات گفت: باید در این زمینه سلایق مشتریان به ویژه جوانان مورد توجه قرار گرفته و خودرویی متناسب با آن عرضه شود. 
وی در ادامه ضمن بازدید از فرآیند طراحی و تولید محصول ری‌را گفت: با توجه به تعهدی که به وزارت صمت داده‌ایم، ری‌را در مرحله نمونه‌سازی صنعتی برای کالیبراسیون و آغاز آزمون‌های مختلف است. 
خطیبی با بیان این‌که پنج دستگاه از این خودرو با رنگ‌های متنوع تولید شده و با دریافت مجوز پلاک موقف، آماده انجام آزمون‌های جاده‌ای می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود دانش فنی طراحی، نسخه برقی محصولات جدید از جمله ری‌را نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل ایران خودرو بر اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در زمان مقرر تاکید و خاطرنشان کرد: خودرو‌های جدید به سرعت تولید و وارد بازار و محصولات قدیمی نیز به مرور از مدار تولید خارج خواهند شد. 
وی در عین حال تصریح کرد: در دوره گارانتی و وارانتی محصولاتی که از خط تولید خارج می‌شوند، خدمات مناسب ارایه می‌شود تا مشتریان دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->