جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

معرفی نامزد‌های گلدن گلوب ۲۰۲۰/ انیمیشن چگونه اژدهایتان را تربیت کنید: دنیای پنهان

  • کد خبر: ۱۳۶۳۶
  • ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
معرفی نامزد‌های گلدن گلوب ۲۰۲۰/ انیمیشن چگونه اژدهایتان را تربیت کنید: دنیای پنهان
چگونه اژدهایتان را تربیت کنید (How To Train Your Dragon) نام یک فیلم پویانمایی رایانه‌ای آمریکایی در سبک اکشن فانتزی به کارگردانی کریس سندرز و دین دبلوا است که بر اساس رمانی به همین نام و به قلم کرسیدا کاول ساخته شده و محصول شرکت دریم‌ورکس انیمیشن است.
دین دبلوا در ساخت سری انیمیشن‌های چگونه اژد‌های خود را تربیت کنیم وسواس زیادی به خرج داده و در حقیقت نزدیک به ده سال از زندگی‌اش را وقف این فرنچایز کرده است.
 
یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های انیمیشنی در یک دهه اخیر، اژد‌های سیاه رنگ با چشم‌های بامزه اش یعنی " خشم شب " بوده است که در تقریباً یک دهه پیش در قالب فیلم «چگونه اژد‌های خود را تربیت کنید» به علاقه‌مندان سینما عرضه شد و حالا سومین و احتمالاً آخرین قسمت آن نیز به سینما‌ها آمده است. یک دهه از خلق این شخصیت گذشته و تمام بچه‌های آن فیلم یک دهه بزرگ‌تر شده و تبدیل به مردان و زنان جوان و جنگجویانی ماهر شده اند، درست مثل ما که یک دهه گذشته با دیدن تلاش آن‌ها برای جنگجو شدن برایشان کف زدیم و امروز باید ماجراجویی آن‌ها را برای نجات مردمان سرزمین شان را نظاره گر باشیم. 
 
داستان انیمیشن

داستان فیلم با جنگجویی‌های رئیس تازه قبیله یعنی هیکاپ (با صدای جی باروچل) آغاز می‌شود که طی آن موفق به آزاد کردن چندین اژد‌ها می‌گردد. اما معضل تراکم جمعیت در منطقه که هیکاپ در آن ساکن هست، تصمیم گیری بزرگ در این زمینه را بیش از پیش به یک الزام مبدل می‌نماید. هیکاپ با رجوع به نشانه‌هایی که از پدر درگذشته اش به جای مانده، متوجه سرزمینی می‌شود که ساکنین آن فقط اژدهایان هستند. به نظر می‌رسد ایده جستجو برای یافتن این سرزمین جالب و مفید باشد، اما در سوی دیگر مردی به نام گریمل (با صدای آبراهام موری) استخدام می‌شود تا خشم شب را بدزد، اما این مرد جنایتکار، علاقه‌ای به زنده نگه داشتن خشم شب ندارد و از اژد‌ها متنفر است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->