کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

رویارویی مشهدی‌ها با خودروسازان لیگ

  • کد خبر: ۱۳۶۴۱۵
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷
رویارویی مشهدی‌ها با خودروسازان لیگ
«خانه من» در هفته پنجم لیگ‌برتر فوتسال زنان به‌دنبال پنجمین پیروزی است

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛  تیم فوتسال «خانه من» امروز ظهر در مشهد از حریف مدعی‌اش میزبانی می‌کند. لیگ‌برتر فوتسال بانوان به هفته پنجم رسیده است و نماینده پرقدرت مشهد نیز سومین‌بار در خانه به میدان می‌رود. تیم خانه من با هدایت مریم رضاپور تا اینجای کار چهار پیروزی ارزشمند به دست آورده و این تیم را به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی و صعود به سوپرلیگ تبدیل کرده است. پس از پیروزی پرگل ۸ بر ۱ در شیراز که هفته گذشته رقم خورد، این تیم در این هفته حریف سایپای تهران است.

سایپا هفته گذشته در یک بازی حساس و نفس‌گیر با اختلاف یک گل از سد تیم کرمانی گذشت و حالا باید دید بازیکنان جوان و باانگیزه مشهدی ترمز سایپا را می‌کشند یا خودروسازان اولین باخت را به خانه من تحمیل می‌کنند. این دیدار با حضور تماشاچیان از ساعت۱۲ امروز در سالن شهیدبهشتی انجام می‌شود. دیگر تیم خراسانی بانوان در لیگ‌برتر فوتبال نیز دیداری خانگی مقابل ایلامی‌ها دارد. این دیدار روز شنبه برگزار خواهد شد. سوپرلیگ فوتسال بانوان نیز با حضور هشت تیم فردا در چهار شهر برگزار می‌شود.

رونمایی از قهرمان نیم‌فصل

لیگ والیبال به روز‌های حساسش رسیده و فردا قرار است از قهرمان نیم‌فصل رونمایی شود. هفته هفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جمعه، چهارم آذر، با چهار دیدار در شهر‌های تهران و گنبد پیگیری خواهد شد. تیم سریک گنبد که رکورد شکست‌ناپذیری‌اش را در شش هفته گذشته حفظ کرده است در این هفته دیداری با تیم طلوع مهر یزد خواهد داشت و با پیروزی در این دیدار به‌عنوان قهرمان نیم‌فصل لیگ‌برتر زنان معرفی خواهد شد. البته یزدی‌ها با دو برد و شش امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارند و برای پیروزی برابر تیم نخست جدول و بهبود جایگاهشان در جدول نیم‌فصل باید تمام تلاششان را به‌کار بگیرند.

تیم سریک گنبد فقط در سه دست از شش مسابقه‌اش نتیجه را به حریف واگذار کرده است و این هم در کنار شکست‌ناپذیری‌اش یک رکورد برای این تیم محسوب می‌شود که با شش پیروزی و هفده امتیاز در جایگاه نخست جدول قرار دارد.

سایپا در تهران به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهد رفت؛ رقابتی میان تیم‌های سوم و چهارم جدول که می‌تواند تکلیف جایگاه سومی جدول نیم‌فصل را مشخص کند. هر دو تیم چهار برد و دو باخت در کارنامه دارند، اما اصفهانی‌ها فقط با یک امتیاز اختلاف در رده سوم جدول جای گرفته‌اند و در صورت پیروزی در این دیدار جایگاهشان را تثبیت خواهند کرد. سایپا هم برای رسیدن به جایگاه سوم در پایان نیم‌فصل با این رتبه خواهد جنگید.

پیکانی‌ها در هفته هفتم در سالن ساپکو به مصاف مس رفسنجان خواهند رفت. شاگردان فاطمه رشیدی در پیکان که تنها باختشان برابر تیم نخست جدول، سریک گنبد، بوده است، در این دیدار علاوه بر تلاش برای غلبه بر حریف، امیدوار به شکست گنبدی‌ها در دیدار با طلوع مهر یزد و کسب جایگاه نخست جدول هستند.

در دیگر دیدار این هفته تیم‌های صدیق گفتار وارنا و جهان‌بین چهارمحال به مصاف هم می‌روند تا یکی از آن‌ها تنها بردش در نیم‌فصل را به دست آورد و با یک برد نیم‌فصل را به پایان برساند. این دو تیم تاکنون هیچ پیروزی‌ای کسب نکرده‌اند و هر دو با صفر امتیاز در جایگاه‌های هفتم و هشتم جدول قرار دارند. به این ترتیب جدال این دو تیم برای کسب نخستین پیروزی در نیم‌فصل خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->