نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

«خانه من» در پیروزی‌ها شش‌تایی شد

  • کد خبر: ۱۳۷۸۴۶
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
«خانه من» در پیروزی‌ها شش‌تایی شد
لیگ‌های فوتسال بانوان کشور با موفقیت و درخشش مشهدی‌ها همراه بود

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛  تیم فوتسال خانه من مشهد موفق شد در یک بازی خانگی ششمین پیروزی‌اش را کسب کند. مشهدی‌ها از ابتدای فصل هنوز رنگ باخت را ندیده‌اند. هفته ششم لیگ‌برتر فوتسال بانوان با پنج دیدار دهم آذر پیگیری شد و در هفته‌ای پرگل، ۳۷توپ از خط دروازه ۱۰تیم حاضر در لیگ عبور کرد و در این میان تیم کیمیای اسفراین بیشترین گل خورده را با یازده گل به نام خود ثبت کرد.

در بین تیم‌های حاضر در این فصل سه تیم هنوز شکست نخورده‌اند که یکی از آن‌ها تیم مشهدی خانه من است. این تیم جوان و بومی در شش بازی گذشته‌اش توانسته است شش پیروزی را به نام خود ثبت کند. در جدیدترین بازی، آن‌ها به مصاف حریف مدعی‌شان یعنی مس کرمان رفتند که یکی از تیم‌های قدیمی و باتجربه لیگ است.

با این حال، مسی‌ها هم نتوانستند ترمز تیم مشهدی را بکشند و با گل‌های زیاد به سوی کرمان بدرقه شدند. در این بازی ویدا نریمانی دو گل و شادی بهرامی، زهرا محمدزاده و سمانه فره جی هرکدام یک گل برای تیم خانه من به ثمر رساندند تا درنهایت این تقابل با برتری ۵بر ۱ تیم مشهد به پایان برسد. نماینده استان بین رده‌های اول تا سوم به‌دلیل تغییرات در تفاضل گل در رفت‌وآمد است، اما در دو هفته آینده و بعد از بازی‌های مهمی که با رقیبان دارد، قهرمان نیم‌فصل مشخص خواهد شد.

دو رقیب مشهدی‌ها یعنی هرمزگان و آمل نیز ششمین پیروزی‌هایشان را به دست آوردند. سایپا در روزی که بازیکنان مؤثرش را در اختیار نداشت، مقابل هیئت‌فوتبال آمل تن به شکست ۴ بر ۲ داد. فولاد هرمزگان ۴بر ۱ پارس‌آرای شیراز را از پیش رو برداشت. همچنین در پرگل‌ترین دیدار هفته، تیم رودگر نوشهر با نتیجه ۱۱ بر ۲ کیمیای اسفراین را شکست داد. مهرعظام تهران نیز ۶ بر ۱ مقابل آریاپاک البرز پیروز شد.

ادامه سقوط صدرنشین سوپرلیگ

پس از پایان بازی‌های لیگ‌برتر، هفته دوازدهم سوپرلیگ زنان هم با انجام چهار دیدار به‌طور هم‌زمان از ساعت۱۱ روز جمعه آغاز شد و حساس‌ترین دیدار، نبرد تیم‌های اول و دوم جدول بود که دوئل صدرنشینی در این رقابت‌ها به شمار می‌رفت. دیگر دیدار حساس این هفته، جدال تیم‌های سوم و چهارم جدول بود. در آبادان نبرد تیم‌های اول و دوم جدول برگزار شد؛ جایی که شاگردان نیلوفر اردلان با یک امتیاز بیشتر نسبت به حریف آبادانی‌شان در صدر جدول قرار داشتند و برای ماندن در صدر جدول محکوم به پیروزی در این نبرد حساس بودند.

جدال این دو تیم که از ابتدای فصل در رقابت صدرنشینی قرار گرفته بودند، با پیروزی ۳ بر ۰ پیکانی‌ها به پایان رسید تا این تیم همچنان با ۲۹امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار داشته باشد. سه گل شاگردان اردلان در این دیدار را فاطمه اعتدادی، فرشته کریمی و سحر زمانی به ثمر رساندند. پالایش نفت آبادان نیز با متحمل‌شدن دومین شکست متوالی، از رتبه دوم به رتبه سوم جدول نزول کرد و جایش را به شاگردان فاطمه شریف در تیم نصر فردیس داد.

صعود سرمربی مشهدی به رتبه دوم

در دیگر دیدار حساس هفته، نبرد تیم‌های سوم و چهارم جدول به میزبانی نصری‌ها برگزار شد. شاگردان شریف در این دیدار ابتدا با یک گل از شاگردان عاطفه رضایی عقب افتادند، اما در ادامه این نساء احدی بود که با دبل در این مسابقه، تیم میزبان را از حریف رفسنجانی‌اش پیش انداخت و سارا شیربیگی گل سوم نصری‌ها را وارد دروازه مس کرد تا با این نتیجه و با توجه به شکست پالایش در دیدار برابر پیکان، نصری‌ها با ۲۶امتیاز به رتبه دوم جدول صعود کنند.

در پایان این دیدار، مس رفسنجان نیز با ۲۳امتیاز همچنان در رتبه چهارم جدول باقی ماند. هیئت‌فوتبال نطنز هم نتوانست از امتیاز بازی در خانه استفاده کند و برابر رایزکو به تساوی اکتفا کرد. در این مسابقه بین تیم‌های رده پنجم و ششم جدول، تیم رده‌ششمی هیئت‌فوتبال نطنز درحالی‌که با دو گل اختلاف از حریفش پیش بود، به تساوی ۴بر۴ رسید.

رایزکو صفادشت که هفته گذشته موفق به تحمیل شکستی سنگین به تیم مدعی پالایش نفت آبادان شده بود، ضمن کسب این تساوی با ۱۶امتیاز در رده پنجم باقی ماند. هیئت‌نطنز نیز ۱۰امتیازی شد و در رده ششم ماند. تیم فوتسال حفاری خوزستان باز هم در کسب پیروزی ناکام ماند. حتی بازی برابر پویندگان فجر، تیم قعرنشین لیگ، نتوانست تعداد برد‌های این تیم را افزایش دهد.

حفاری پس از هفته‌ها تلاش برای کسب نتیجه و ناکامی، امیدوار بود دست‌کم از پس تیم بحران‌زده و قعرنشین پویندگان شیراز برآید، اما باز هم بدون پیروزی میدان را ترک کرد. تساوی ۳بر۳ در این بازی بیشتر باب میل تیم پویندگان شیراز بود. بدین‌ترتیب حفاری در جدول ۸امتیازی شد و پویندگان ۴امتیازی.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->