ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

نفرات برتر خراسان رضوی در هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی مشخص شدند

  • کد خبر: ۱۳۶۴۹۴
  • ۰۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
نفرات برتر خراسان رضوی در هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی مشخص شدند
نفرات برتر استان خراسان رضوی در هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی، در رشته FIFA۲۲ در دو بخش آقایان و بانوان مشخص شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران امسال علاوه بر استان تهران در ۵ استان خراسان رضوی، قزوین، اردبیل، خوزستان و مازندران و در قالب رویدادی ملی همراه با برنامه‌های متنوع برای خانواده‌ها با شعار «تا پای جان، برای ایران» توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای آغاز شد که امشب در رشته FIFA۲۲ نفرات برتر خود را شناخت.
مرتضی اسکافی، دبیر مسابقات استانی هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در خراسان رضوی گفت: ۴۸۰ نفر از پسران ۱۵ سال به بالا از خراسان رضوی در مرحله استانی هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی این منطقه شرکت کردند.

وی ادامه داد: ۹ بازیگاه (گیم نت) در مشهد برای برگزاری این دوره از مسابقات در نظر گرفته شده بود که برگزیدگان هر مرکز با یکدیگر به صورت حضوری و آفلاین به رقابت پرداخته و سه نفر از بین آنان به عنوان نفرات اول و دوم و سوم استان خراسان رضوی معرفی شدند و به ترتیب جوایز ۲۰، ۱۵ و ۱۰ میلیونی دریافت کردند.

اسکافی افزود: در بخش آنلاین، بازی‌های فوتبالیستارز، کات آف، منچیکو و کوییز از جمله بازی‌های ایرانی حاضر در این رویداد هستند که مسابقات آن از طریق سایت تخصصی (baazico.ir) برگزار می‌شود که در تارنمای رسمی بنیاد (ircg.ir) معرفی شده و قابل دسترس است.

قابل ذکر است در رشته FIFA۲۲، بهزاد الهی با انتخاب تیم لیورپول و با شکست رقیب خود پاریسن ژرمن به هدایت مصطفی نعمتی با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی و به مقام اول این مسابقات دست یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->