معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

نرخ تورم در خراسان رضوی چقدر است؟ (۶ آذرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۶۹۶۸
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱
نرخ تورم در خراسان رضوی چقدر است؟ (۶ آذرماه ۱۴۰۱)
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی از کاهش نرخ تورم نقطه به نقطه استان در آبان سال جاری نسبت به ماه قبل از آن خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا جمشیدی اظهار کرد: نرخ تورم نقطه به نقطه خانوار در نقاط شهری استان ۵۱.۶ و در مناطق روستایی ۵۲.۶ درصد است که در نقاط شهری نسبت به ماه قبل ۱.۹ و در مناطق روستایی نیز ۲.۵ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در آبان سال جاری نرخ تورم نقطه به نقطه خانوارهای کشور نیز ۴۸.۱ درصد است، افزود: این شاخص در مقایسه با ماه قبل از آن ۰.۵ درصد کاهش یافته است. همچنین این شاخص برای خانوارهای شهری کشور ۴۷.۳ و خانوارهای روستائی ۵۲.۳ درصد است که نسبت به ماه قبل به ترتیب ۰.۴ و ۰.۹ درصد کاهش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: نرخ تورم نسبت به ماه قبل در کل خانوارهای استان در آبان سال جاری ۱.۶ درصد است که نسبت به ماه قبل از آن ۰.۸ درصد کاهش یافته است.

جمشیدی ادامه داد: این شاخص را برای خانوارهای شهری استان ۱.۷ و نقاط روستائی ۱.۲ درصد است که به ترتیب ۱.۲ درصد کاهش و ۰.۵ درصد افزایش یافته است.  

وی با بیان اینکه در آبان ماه سال جاری نرخ تورم نسبت به ماه قبل در کل خانوارهای کشور نیز ۲.۱ درصد است که نسبت به ماه قبل ۰.۹ درصد کاهش یافته، تصریح کرد: این شاخص برای خانوارهای شهری کشور ۲.۱ و نقاط روستائی نیز ۲.۱ درصد است که به ترتیب ۱.۱ درصد کاهش و ۰.۱ درصد افزایش یافته است.  

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی گفت: نرخ تورم ۱۲ ماهه منتهی به آبان سال جاری در کل خانوارهای استان ۴۵.۲ درصد است که نسبت به ماه قبل ۱.۴ درصد افزایش یافته است.

وی این شاخص را برای خانوارهای شهری استان ۴۴.۵ و نقاط روستائی ۴۷.۶ درصد اعلام کرد که به ترتیب ۱.۴ و ۱.۱ درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با اشاره به اینکه نرخ تورم ۱۲ ماهه منتهی به آبان ماه سال جاری در خانوارهای کل کشور ۴۴ درصد است که نسبت به مدت مشابه ۱.۱ درصد افزایش یافته، تصریح کرد: این شاخص برای خانوارهای شهری کشور ۴۳.۳ و نقاط روستائی ۴۷.۴ درصد است که به ترتیب یک و ۱.۲ درصد افزایش یافته است.

جمشیدی تاکید کرد: در آبان سال جاری تورم نقطه به نقطه کل خانوار استان در گروه خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات ۶۹.۳، پوشاک و کفش ۵۷.۸، مسکن ۳۰.۱ وگروه بهداشت و درمان ۴۰.۸ درصد بوده است. این ارقام برای کشور به ترتیب ۶۷.۷، ۴۶.۷، ۳۹.۲ و ۴۱.۵ درصد است.  

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی، وی افزود: شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی برای کل خانوارهای استان ۵۴۶.۲، مناطق شهری ۵۲۴.۳ و نقاط روستائی ۶۴۱.۴ است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->