تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنج‌شنبه ۳۰ فروردین۱۴۰۳
سرخط خبرها

همه چیز درباره سریال «آکتور» با بازی نوید محمد‌زاده

  • کد خبر: ۱۳۷۰۲۰
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
همه چیز درباره سریال «آکتور» با بازی نوید محمد‌زاده
نیما جاویدی پس از موفقیت فیلم «سرخ‌پوست» و تجربه همکاری با نوید محمد‌زاده، این بار دوباره با استفاده از این ستاره مطرح سریال «آکتور» را ساخته است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سریال آکتور نخستین تجربه سریال‌سازی نیما جاویدی است که با حضور بازیگران مطرحی جلو دوربین رفته است. این اثر اولین تجربه ساخت سریال نیما جاویدی است. نیما جاویدی، کارگردان جوان سینما، پیش از این ۲ فیلم سینمایی ساخته است که مورد توجه منتقدان و مردم قرار گرفته است. نخستین فیلم جاویدی با نام «ملبورن» یک داستان اجتماعی است که با حضور پیمان معادی و نگار جواهریان ساخته شد. دومین ساخته جاویدی اما یکی از پرمخاطب‌ترین آثار اجتماعی‌تاریخی سینمای ایران است؛ «سرخ‌پوست» یکی از پراقبال‌ترین فیلم‌های ایران در دهه ۹۰ است. جاویدی با پشتوانه ساخت این دو فیلم به‌سراغ ساخت سریالی رفت که نقش اول آن را هم به نوید محمدزاده سپرد تا بعد از «سرخ‌پوست» این دومین همکاری مشترک این بازیگر و کارگردان باشد.

 معرفی سریال «آکتور» با بازی نوید محمد زاده

 بازیگران و عوامل آکتور

نوید محمدزاده، احمد مهران‌فر، هانیه توسلی، هومن برق‌نورد، هستی مهدوی‌فر، گلاره عباسی و مهراوه شریفی‌نیا بازیگران سریال آکتورهستند.

نوید محمدزاده بعد از بازی در سریال «قورباغه» دومین تجربه بازی در سریال را پشت‌سر می‌گذارد. احمد مهرانفر زوج او در این مجموعه شبکه نمایش خانگی است و نقش‌های اصلی سریال نیما جاویدی را به‌عهده دارند.

خلاصه داستان سریال آکتور

داستان «آکتور» درباره زندگی پر‌فراز‌و‌نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود، زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

 

معرفی سریال «آکتور» با بازی نوید محمد زاده

زمان پخش سریال «آکتور»

آن‌طور که روابط عمومی سریال اعلام کرده است، این سریال از آذر ۱۴۰۰ تولید خود را آغاز کرده و الان در مراحل پساتولید به‌سر می‌برد. آن‌طور که شنیده می‌شود، به احتمال بسیار زیاد در پاییز ۱۴۰۱ پخش آن از فیلیمو آغاز می‌شود. این سریال، اختصاصی نیست.

تیزر رسمی و پوستر سریال نیما جاویدی

آن‌طور که از مراحل تولید سریال مشخص است، تیزر رسمی و پوستر سریال آماده پخش شده است. مجید مطلبی که سابقه همکاری مشترک با جاویدی را در تهیه و تولید فیلم موفق «سرخ‌پوست» داشته است، در مقام تهیه‌کننده در این پروژه ظاهر شده است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->