رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید ازجمله اهداف زیست‌بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم، باید گره‌های چندده‌ساله شهر مشهد باز شود ساختمان ستاد و فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در آستانه بهره‌برداری حاشیه هایی از ترافیک پل شهید عباسپور مشهد تمرکز بر حداکثر بهره‌وری منابع آبی موجود برای فضای سبز مشهد در سال ۱۴۰۴ تور مجازی فاز اول خط سه مترو مشهد | با ابر پروژه خط ۳ قطارشهری مشهد بیشتر آشنا شوید
سرخط خبرها

عملیات اجرایی تعریض پل دهرود آغاز می‌شود (۷ آذرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۳۷۱۲۶
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
عملیات اجرایی تعریض پل دهرود آغاز می‌شود (۷ آذرماه ۱۴۰۱)
عملیات اجرایی تعریض پل دهرود عصر امروز با حضور مسئولان شهری و استانی آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از دغدغه‌های قدیمی اهالی ساکن در انتهای بولوار رسالت، باریکی مسیر پل دهرود و انتهای این بولوار است؛ عرض پل دهرود هم‌اکنون ۹ متر به‌صورت رفت‌و‌برگشت است که مسیر باریک موجب ایجاد ترافیک نزدیک ۳۰۰ تا ۵۰۰ متری در دو طرف پل می‌شود.

۸۰ میلیارد تومان برای تعریض پل دهرود

براین اساس یک مسیر با عرض ۱۰.۵ متر و عرض سواره‌رو ۹ متر و طول ۸۰ متر ساخته می‌شود و هزینه ۸۰ میلیارد تومانی برای ساخت این پل به‌صورت ۵۰ درصدی بین شهرداری مشهد و دولت تقسیم می‌شود و پروژه طی ۱۰ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

از جمله اهداف این پروژه می‌توان به کاهش گره ترافیک چند کیلومتری و کم شدن زمان سفر در بولوار رسالت شمالی، کاهش زمان سفر ساکنان محدوده منطقه سه به محدوده ناحیه منفصل قرقی و شهرک مهرگان، افزایش ایمنی تردد و بهینه سازی معابر ترافیکی محدوده پروژه و کاهش آلودگی محیط و بهبود منظر و سیمای شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان منطقه و روستای در مسیر جاده سیمان اشاره کرد.

گفتنی است؛ این پروژه نیازمند ۱۵ هزار متر مکعب خاکبرداری و پی کنی، پنج هزار متر مکعب خاکریزی، سه هزار و ۵۰۰ متر مربع قالب بندی، چهار هزار متر مکعب بتن ریزی، ۵۵۰ تن آرماتور و کابل، پنج هزار متر طول جدول کاری و دو هزار تن آسفالت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->