چک‌های دردسرساز استقلال در دست چند بازیکن!

  • کد خبر: ۱۳۷۳۳۴
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
چک‌های دردسرساز استقلال در دست چند بازیکن!
چک باشگاه استقلال که در اختیار چند بازیکن این تیم است شاید وصول نشود!

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، علی فتح الله زاده که به امید بهبود شرایط قبلی و سروسامان دادن به اوضاع مالی استقلال پذیرفت سمت قبلی خود را در این تیم پس بگیرد در حال حاضر با خزانه خالی باشگاه روبروشده که این خلاف تصورات وی است.

مدیرعامل استقلال پیش از حضور در استقلال تصور داشت که در حساب باشگاه مبلغی در حدود دویست میلیارد وجود دارد و پس از آن با حساب خالی باشگاه استقلال روبرو شد و در حال حاضر وی از اوضاع به وجود آمده بسیار عصبانی است!

از طرفی بازیکنان استقلال معترض شدند و اعلام کردند که باشگاه به فکر پرداخت بدهی خارجی هاست و اعضای فعلی تیم را فراموش را کرده است و این موضوع بر خلاف خواسته آنهاست.

چند بازیکن استقلال از مدیریت سابق تیم چک دریافت کردند که آن چک‌ها برگشت خورده و این موضوع عاملی شد که آن‌ها از فتح الله زاده درخواست کنند تا به فکر تیم باشد و تمام هدفش پرداخت پول خارجی‌ها نباشد اما این در حالی است که برخی بازیکنان استقلال چک آذرماه باشگاه را نیز در اختیار دارند که با اوضاع فعلی آن چک نیز برگشت می‌خورد.

فتح الله زاده در حال حاضر فشار زیادی را در باشگاه متحمل شده و حتی صحبت از استعفای زود هنگام این مدیر است، زیرا مشکلات مالی استقلال بسیار زیاد است و حتی وام دویست میلیاردی که قول آنرا به وی دادند نیز نمی‌تواند مشکلات استقلال را رفع کند، زیرا استقلال علاوه بر طلبکاران خارجی بسیار با مشکلات داخلی نیز روبروست که آن‌ها نیز دست کمی از مشکلات بزرگ این تیم ندارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->