سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تداوم بارش باران و برف در خراسان رضوی تا دوشنبه هفته آتی (١٠ آذرماه ١۴٠١)

  • کد خبر: ۱۳۷۶۶۳
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
تداوم بارش باران و برف در خراسان رضوی تا دوشنبه هفته آتی (١٠ آذرماه ١۴٠١)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز و امشب انتظار داریم بر حجم بارش‌ها در نیمه شمالی افزوده شود و بارش‌ها به طور متناوب تا روز دوشنبه هفته آتی ادامه داشته باشد و در نواحی سردسیر و کوهستانی بارش‌ها به شکل برف باشد.

بیتا سخایی | |شهرآرانیوز؛ آیدا رضایی پور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ریوش با کمینه دمای ١ درجه سردترین و مه ولات با بیشینه دمای ١٩ درجه گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان سبزوار با ۴٠ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است. همچنین طی این مدت شاهد بارش‌های از شهرستان‌های قوچان، درگز، کلات نادری و فریمان بودیم که بیشترین بارش از شهرستان درگز با ١ میلی‌متر گزارش شده است. همچنین در شهرستان‌های فریمان، گلمکان، کلات و درگز مه رقیق با کاهش دید را داشتیم.

وی با اشاره به اینکه طی روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۵ و ١۵ درجه گزارش شده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرمترین ساعات ٩ درجه و در سردترین ساعات ٢ درجه خواهد بود. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: با بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی هم‌اینک آسمان بیشتر استان‌ها ابری است و سیستم ناپایداری سبب شده است که در برخی مناطق وزش باد شدید همراه با گردوخاک را داشته باشیم، اما در بخش‌هایی از شمال و ارتفاعات شمالی شاهد بارش باران هستیم.

رضایی‌پور ادامه داد: امروز و امشب انتظار داریم بر حجم بارش‌ها در نیمه شمالی افزوده شود و بارش‌ها به طور متناوب تا روز دوشنبه هفته آتی ادامه داشته باشد و در نواحی سردسیر و کوهستانی بارش‌ها به شکل برف باشد.
همچنین هوای سرد تا هفته آینده ادامه دارد و حداقل دما در نواحی سردسیر و کوهستانی به کمتر از صفر درجه خواهد رسید.

با توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد شاخص کیفیت هوای شهر مشهد در ۲۴ ساعت گذشته با شاخص کلی ٩٣ بود و هم‌اکنون شاخص کیفیت هوا ٨٧ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

بیشترین بار آلودگی از ایستگاه مفتحذبا شاخص ١٣٢ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس به ثبت رسیده است. همچنین ایستگاه‌های پایانه امام رضا (ع)، شهید کریمی، چمن، تقی‌آباد و لشگر در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->