آمار‌های اعتیاد در کشور مربوط به دهه ۹۰ است قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون
سرخط خبرها

خراسان رضوی ۷۰ هزار دانش آموز پژوهشگر دارد

  • کد خبر: ۱۳۷۹۳۸
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
خراسان رضوی ۷۰ هزار دانش آموز پژوهشگر دارد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: این استان ۷۰ هزار دانش آموز و ۱۵ هزار معلم پژوهشگر دارد که در نشست‌های پژوهشی شرکت می‌کنند و دارای پژوهش هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدامیر شوشتری در آیین نواختن زنگ پژوهش و فناوری در آموزشگاه شهید حسن جلال آبادی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد افزود:در عرصه تحقیق و پژوهش اقدامات خوبی در آموزش و پرورش استان انجام شده است و نظیر پژوهشکده عباس زادگان مشهد کمتر در آموزش و پرورش کشور دیده می‌شود.

وی با بیان این که دانش آموزی پژوهنده خواهد شد که معلم و آموزگار پژوهشگر داشته باشد ادامه داد: در دوران کرونا آموزش فراگیر و حضور پژوهشگران امکان پذیر نبود و پژوهش‌ها با رکود مواجه شد، اما امیدواریم امسال عقب ماندگی‌ها را با تلاش وافر و فزاینده همکاران جبران کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در حقیقت طی ۲ ماه گذشته آموزش و پرورش بیشتر گرفتار فعالیت‌های گوناگون اداری بود و از هم اکنون فعالیت‌های اصلی شروع می‌شود، لذا به طور جدی باید وارد صحنه شد.

شوشتری افزود: وجود ۱۵ هزار همکار پژوهشگر و ۷۰ هزار دانش آموز پژوهنده در حال همکاری با پژوهشکده عباس زادگان نقطه قوتی در عملکرد پزوهشی خراسان رضوی است و همه این پژوهشگران آثار متعددی در این پژوهشکده دارند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی شده تا همه دانش آموزان و همکاران بتوانند از پژوهش‌ها و کتاب‌های ارزشمند موجود در پژوهشکده استفاده کرده و بهره ببرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->