نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاج‌فیروز: ثبت‌نام مجدد برای انتخابات هیات فوتبال خلاف قانون است تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی
سرخط خبرها

کی‌روش به مصر برمی‌گردد؟

  • کد خبر: ۱۳۸۰۳۲
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
کی‌روش به مصر برمی‌گردد؟
سرمربی تیم ملی کشورمان در میان گزینه‌های هدایت یک تیم باشگاهی کشور مصر قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سایت «koraplus» مصر گزارش داد که کارلوس کی‌روش یکی از گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال المصری این کشور است.

مدیران این باشگاه مذاکراتی برای عقد قرارداد با بابا واسیلوی یونانی سرمربی تیم غزل المحله دنبال کردند تا او را روی نیمکت تیم خود بنشانند. با این حال سرمربی تیم ملی ایران نیز یکی از گزینه‌های سرمربیگری المصری به شمار می‌رود.

تیم المصری با کسب پنج امتیاز از چهار مسابقه، در جایگاه دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر مصر قرار دارد.

کی‌روش سابقه سرمربیگری تیم ملی مصر را در کارنامه دارد که طی آن مصری‌ها را به نایب قهرمانی جام ملت‌های آفریقا رساند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->