وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها
سرخط خبرها

حضور «اردشیر منظم»، دوبلورِ معروف در برنامه رادیویی «عصری نو»

  • کد خبر: ۱۳۸۰۵۶
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
حضور «اردشیر منظم»، دوبلورِ معروف در برنامه رادیویی «عصری نو»
«عصری نو» با بازیگری دوبلورِ معروف «اردشیر منظم» از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ در رادیو پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه رادیویی «عصری نو» با موضوع «وقتی به کسی بدقولی می‌کنید به روشی جبران می‌کنید؟» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می‌شود.

برنامه رادیویی «عصری نو» با هدف افزایش نشاط اجتماعی و امیدبخشی در جامعه، به تهیه‌کنندگی «پرویز جمالی» و گویندگی «محمد مطلب» و «ندا خواجه نوری» کاری از گروه خانواده رادیو سلامت است که یکشنبه با موضوع «وقتی به کسی بد‌قولی می‌کنید به روشی جبران می‌کنید؟» تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

فضای برنامه، محله‌ای است که متناسب با مکان‌های موجود در آن، بخش‌های موضوعی درنظر گرفته شده است به طور مثال، «مسجد محله» که به مسائل دینی توسط کارشناس مذهبی پرداخته می‌شود؛ «پاسگاه پلیس» که اتفاق‌های یک پاسگاه پلیس را به صورت نمایشی بیان می‌کند و هشدار‌های پلیسی و امنیتی می‌دهد.

«باشگاه ورزشی» که به معرفی حرکت‌های ورزشی می‌پردازد. رادیو محله که به بررسی خبر‌های مهم روز در قالب نمایش می‌پردازد و بخش‌های متنوع دیگر همچون دانشگاه، رستوران، تئاتر.

در این محله، استودیوی رادیویی قرار دارد و رابطه مردم با این استودیو و عوامل آن بسیار صمیمانه است و مردم هر روز پیشنهاد یک موضوعی را به عوامل برنامه می‌دهند و از دیگران هم خواسته می‌شود که نظرشان را با شماره‌های اعلام شده بگویند و تعامل بسیار خوبی بین مخاطبان و برنامه وجود دارد.

گفتنی است؛ «عصری نو» با بازیگری «مهرالملوک رفیعی طاری» و «اردشیر منظم» بازیگر معروف، از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۷ به مدت ۹۰ دقیقه از موج FM ردیف ۱۰۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->