کشف و معدوم سازی ۲۹ تن مواد غذایی فاسد در مشهد (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) با مشارکت اوقاف زمین نهضت مسکن برای ۲ شهر خراسان رضوی فراهم شد ادامه نگرانی‌ها از وضعیت ذخایر آبی سد‌ها در شروع سال ۱۴۰۳ + جدول کاهش زمان تحویل کارت سوخت از یک ماه به یک هفته لایحه اصلاح قانون کار برای تعیین مزد کارگران به هیات دولت می‌رود (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) پیدا شدن گوشت الاغ در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید بیش از ۹۰ تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد کشف و توقیف شد کم فروشی یک نانوایی در مشهد را به پلمب کشاند (۹ فروردین۱۴۰۳) جزئیات افزایش ضریب حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت در سال ۱۴۰۳ + جدول ۴۲ واحد گرانفروش و متخلف در مشهد پلمب شدند (۹ فروردین ۱۴۰۲) آغاز حراج‌های خرده‌فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ حقوق ورودی تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار مشخص شد تعریف ۱۶ پروژه برای تامین آب شرب مشهد در سال جدید | اختصاص بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای این پروژه‌ها مالیات بر ارزش افزوده رسما ۱۰ درصد شد! (۸ فروردین ۱۴۰۳) مصرف بنزین دوباره اوج گرفت (۸ فروردین ۱۴۰۳) اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از فروردین + ویدئو ۲ کافی شاپ به دلیل تخلفات صنفی در مشهد پلمب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)  ۲۲ مرکز متخلف در خراسان رضوی پلمب شد  نگرانی طلافروشان از گرایش مردم به خرید طلای مستعمل رشد ۳ درصدی بورس در اولین هفته کاری سال جدید (۸ فروردین ۱۴۰۳) وزیر اقتصاد: دولت با افزایش ۱۰۰ هزار میلیاردی بار مالیاتی بودجه توسط مجلس مخالف است آخرین قیمت گوشی‌های روز در بازار | آیفون ۱۳ حداقل ۴۰ میلیون تومان شد + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات سایپا + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) آخرین قیمت محصولات ایران‌خودرو + جدول (۸ فروردین ۱۴۰۳) جدی شدن احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران
سرخط خبرها

چرا لیوان‌های کاغذی بهتر هستند؟

  • کد خبر: ۱۳۸۴۰۹
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
چرا لیوان‌های کاغذی بهتر هستند؟
لیوان‌های کاغذی در سال ۱۹۱۸ در زمان همه گیری آنفولانزای آمریکا مورد توجه قرار گرفتند و به دلیل فواید زیادی که داشتند امروزه بسیار محبوب شدند.

گزارش آگهی

این لیوان ها با استفاده از دستگاه های لیوان کاغذی، با کیفیت عالی تولید می شوند و در مقایسه با لیوان های معمولی، این لیوان ها دارای مزایای زیادی هستند.

لیوان‌های کاغذی را می‌توان در مکان‌های مختلف مانند بیمارستان‌ها، غذاخوری‌های کالج یا مدارس، ادارات، مهمانی‌ها و غیره مشاهده کرد.

چرا لیوان‌های کاغذی بهتر هستند؟

مزایا لیوان های کاغذی چیست ؟

تصمیم داریم مزایای استفاده از لیوان های کاغذی را بررسی کنیم. اگر شما هم مثل من هستید و سعی می‌کنید از پلاستیک‌های یکبار مصرف اجتناب کنید، به شما پیشنهاد می کنم به سراغ لیوان های کاغذی بروید چون می تواند جایگزین سبزتری به جای لیوان های پلاستیکی باشد.

حقایقی که به احتمال زیاد در مورد مزایای لیوان های کاغذی نمی دانستید این است که سریعتر از پلاستیک تجزیه می شوند، مقرون به صرفه هستند، دارای طیف رنگی، قابلیت بازیافت، سبک و نشکن است و همچنین می توانند مایعات سرد و گرم را در خود نگه دارند. در ادامه این مقاله سعی داریم با برخی از مزایای استفاده از لیوان های کاغذی آشنا شویم.

1- اولین و مهمترین مزیت استفاده از لیوان های کاغذی این است که این لیوان ها دوستدار محیط زیست هستند. اساسا این لیوان ها از مواد یکبار مصرف تشکیل شده اند و در نتیجه هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند. علاوه بر این، در مقایسه با لیوان های پلاستیکی، این لیوان ها به راحتی تجزیه می شوند. در خبرگزاری ایلنا نیز آمده است که از دیگر مزایای لیوان کاغذی نسبت به لیوان های پلاستیکی این بود که بعد از استفاده بهتر قابل بازیافت بودند و کمتر به محیط زیست صدمه وارد می کنند.

2- لیوان های کاغذی از درختان طبیعی ساخته شده اند و بنابراین حاوی هیچ عنصر سمی نیستند.

3- متنوع بودن یکی دیگر از دلایل محبوبیت لیوان های کاغذی است زیرا مشتریان می توانند گزینه های متنوعی را در بازار انتخاب کنند. این لیوان‌ها در طرح‌ها، اندازه‌ها، شکل‌ها و رنگ‌های جذاب مختلف طراحی و تولید می شوند تا افراد بتوانند بر اساس نیاز خود انتخاب کنند.

4- استفاده از لیوان های کاغذی بسیار ایمن و بهداشتی است. لیوان های کاغذی برای یک بار مصرف استفاده می شوند و در نتیجه از عفونت و شیوع بیماری جلوگیری می کنند. پیش از این به عنوان فنجان های سلامت شناخته می شدند زیرا برای ترویج بهداشت عمومی معرفی شدند. این لیوان ها که با استفاده از دستگاه تولید لیوان کاغذی چاپ می شوند، برای مصرف انواع نوشیدنی های گرم و سرد ایده آل هستند.

5- سبک و نشکن بودن نیز یکی دیگر از مزایای استفاده از لیوان های کاغذی است زیرا می توان آن را با  حجم بالا به سهولت و راحتی حمل کرد.

چرا لیوان‌های کاغذی بهتر هستند؟

6- از دیگر مزایای لیوان کاغذی می توان به قابلیت استفاده در پروژه های تبلیغاتی اشاره کرد. اکثر شرکت ها برای معرفی برند خود از لیوان های کاغذی تبلیغاتی استفاده می کنند و برند خود را بر روی لیوان چاپ می کنند تا بتوانند از این طریق نیز تبلیغاتی را برای خود داشته باشند. در واقع می توان گفت که لیوان کاغذی تبلیغاتی بعنوان بهترین وسیله جهت معرفی برند شرکت ها در همایش ها و سمینارها است.

نکات لازم در هنگام خرید لیوان کاغذی

1- شناسایی محصول باید کامل باشد. شناسه کامل محصولات لیوان کاغذی شامل نام، علامت تجاری، شماره استاندارد اجرایی، تاریخ تولید، تعداد دسته تولید و تاریخ استفاده محدود، نوع محصول، مشخصات، درجه  و مقدار، علامت صلاحیت محصول، نام و آدرس سازنده  مشخص باشد.

2- سالم بودن بهتر از زرق و برق دار بودن است، اگر کیفیت جوهر استفاده شده در طراحی و رنگ لیوان کاغذی ضعیف باشد یا فناوری چاپ مناسب نباشد، باعث می شود جوهر از طریق دهان و تماس لیوان کاغذی وارد بدن شود. شرکت ساحل جنوب یکی از تولیدکنندگان اختصاصی لیوان کاغذی در سطح کشور است، مجموعه ساحل جنوب این افتخار را دارد که لیوانهای کاغذی با کیفیت را با استفاده از رنگ های بهداشتی تولید کند. سلامت و رضایت مشتریان از مهمترین اصول شرکت ساحل جنوب است، به همین دلیل این گروه در تولید و افست این محصول از جوهر گیاهی ضد آب استفاده می کند که این جوهر در برخورد با مایعات سرد و گرم حل نمی شود و به سلامت انسان آسیبی نمی رساند.

3- بدنه فنجان محکم و تضمینی است، با توجه به مواد مختلف کاغذی به کار رفته، سختی بدنه لیوان کاغذی که در بازار به فروش می رسد متفاوت است. پیشنهاد می شود اکثر مصرف کنندگان هنگام خرید بدنه فنجان را به آرامی نیشگون بگیرند و بدنه لیوان سفت را خریداری کنند.

چرا لیوان‌های کاغذی بهتر هستند؟

چاپ انواع لیوان های کاغذی از نظر سایز

با پیشرفت تکنولوژی و تغییر سبک زندگی انسانها، بشر تمایل زیادی به تولید و چاپ لیوان های کاغذی پیدا کرد. محصولات کاغذی فواید و مزایای زیادی برای مصرف کننده خود داشتند و نقش مهمی در زندگی روزمره انسانها پیدا کردند، خوشبختانه امروزه چاپ لیوان کاغذی در طرح ها و نقش های مختلفی انجام می شود و به همین دلیل روز به روز بر محبوبیت این محصول افزوده می شود.

چاپ لیوان های کاغذی در انواع مختلف و به درخواست مشتریان انجام می شود. در ادامه انواع لیوان های کاغذی از نظر سایز به شرح زیر است :

۱- چاپ لیوان ۹۰ سی سی :  لیوان ۹۰ سی سی به لیوان تستر، لیوان شات و لیوان قهوه نیز مشهور است.

۲- چاپ لیوان ۱۱۰ سی سی : بیشترین کاربرد را برای صرف قهوه در کافی شاپ ها، بستنی فروشی ها و چایخانه ها برای نوشیدن چای دارد و همچنین نسبت به سایر لیوان های کاغذی دارای ارتفاع کمتری است.

۳- چاپ لیوان ۱۲۰ سی سی : به دو دسته لیوان ۱۲۰ سی سی کف کوچک و لیوان ۱۲۰ سی سی کف بزرگ تقسیم بندی می شود.

۴- چاپ لیوان ۲۰۰ سی سی : سایز واقعی این لیوان ۱۱.۵×۲۴ سانتی متر می باشد. این لیوان ها در تماس با مایعات با درجه حرارت بالا کمترین تاثیر شیمیایی را دارند و اصول بهداشتی به صورت کامل در آنها رعایت شده است.

۵- چاپ لیوان ۳۶۰ سی سی : این لیوان در رستوران ها و کافی شاپ ها برای صرف نوشیدنی یا خوراکی های گرم استفاده می شود، در تولید این لیوان از کاغذ پلی اتیلن که خاصیت ضد آبی دارد استفاده می شود تا هیچ تاثیر مضری برای سلامتی انسان نداشته باشد.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->