نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال
سرخط خبرها

پرسپولیس قربانی استقلال می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۳۸۴۹۷
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
پرسپولیس قربانی استقلال می‌شود؟
باشگاه پرسپولیس نگران بدهی های سنگین استقلال است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه استقلال به دلیل بدهی های سنگین به آندرا استراماچونی، هرچه میلیچ، باشگاه شباب الاهلی و.....برای گرفتن مجوز حرفه‌ای آسیا به مشکل برخواهد خورد و باشگاه پرسپولیس هم نگران این مسئله است.

دلیل نگرانی مدیران پرسپولیس این است که اگر باشگاه استقلال نتواند مجوز حرفه‌ای بگیرد آنوقت تلاش‌های آنها هم برای گرفتن مجوز بی‌ثمر خواهد بود.نه اینکه Afc به خاطر بدهای استقلال نخواهد به پرسپولیس مجوز دهد بلکه نمایندگان کمیته بدوی شرایطی پیش می‌آورند که یا سرخابی با هم مجوز بگیرند یا اینکه اگر قرار بر حذف یکی از تیم‌ها باشد هر دو حذف شوند.

از این جهت که هر دو تیم‌های مردمی هستند و حذف یکی از آنها قطعا اعتراض هواداران تیم حذف شده را به همراه خواهد داشت.

قابل توجه اینکه مسئولان باشگاه استقلال اعتقاد دارند فصل پیش این باشگاه چوب بدهی پرسپولیس به گابریل کالدرون را خورد چرا که آنها مشلی برای گرفتن مجوز نداشتند اما چون مجوز پرسپولیس صادر نشد کمیته بدوی در داخل هر دو باشگاه سرخابی را از لیگ قهرمانان کنار گذاشت‌.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->