نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

بهار تاریخی در انتظار سرخ‌ها

  • کد خبر: ۲۱۵۰۱
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
بهار تاریخی در انتظار سرخ‌ها
میراث برانکو هم برای پرسپولیس قهرمانی می‌آورد؟!
قهرمان بلامنازع ۳ دوره قبلی لیگ برتر فوتبال، امسال را درحالی آغاز کرد که شاگردان برانکو در لیگ قهرمانان برخلاف سال قبل آن، عملکرد قابل‌قبولی نداشتند و در همان مراحل بود که زمزمه‌های ترک این تیم توسط پروفسور سرخ‌ها به گوش رسید. شاید خیلی‌ها در آن بازه زمانی باور نمی‌کردند که برانکوی محجوب، برای فصل جاری روی نیمکت این تیم نباشد و کاخ آرزو‌های هواداران این تیم را ویران کند. ایوانکوویچ بعد از آنکه پرسپولیس را در لیگ و حذفی قهرمان کرد، ایران را ترک کرد و برای ادامه کار راهی صحرای عربستان شد؛ هرچند عمر مربیگری‌اش در این کشور به ۳ ماه هم نکشید. در تهران، اما عرب که رسما ازسوی هواداران این تیم تهدید شده بود، گابریل کالدرون آرژانتینی را روی نیمکت این تیم نشاند و هم‌وطن مارادونا هم نشان داد به‌خوبی می‌تواند از ویرانه‌های تیم برانکو بازی بگیرد و این تیم را قهرمان نیم‌فصل لیگ کرد؛ عنوانی که شاید تا چند ماه دیگر حکم پوکر قهرمانی سرخ‌ها را امضا کند! اما روز‌های خوش پرسپولیس این‌بار هم دوای نیاورد و مرد آرژانتینی بعد از اینکه ایران را ترک کرد، به بهانه دریافت‌نکردن حقوقش از پرسپولیس، به فیفا شکایت کرد. این شکایت در کنار شکایت برانکو و کادر فنی‌اش، نقدنشدن چک خرید یحیی گل‌محمدی، شکایت بودیمیر، طلب سایر اعضای کادر فنی کالدرون و چند پرونده باز دیگر در فیفا رقمی نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان بدهی را روی دست هیئت‌مدیره این تیم گذاشته است. این، اما همه مشکلات این تیم نیست؛ تسویه‌حساب بازیکنان و کادر فنی این تیم آن‌هم درحالی‌که احتمالا تا چند وقت دیگر این تیم باید چهارمین قهرمانی‌اش را جشن بگیرد و آپشن‌های قرارداد بازیکنان این تیم را هم اضافه کنید تا روزگار سخت سرخ‌ها را بیشتر درک کنید. جالب اینکه پرسپولیسی‌ها طی چند ماه آینده باید تسویه‌حساب‌های بین‌المللی‌شان را انجام دهند.

از عرب تا آقای دکتر!
پرسپولیس این فصل را با ۳ تغییر در رأس مدیریت خود دنبال کرد. بعد از اینکه عرب نتوانست مقابل هجمه‌های جدایی برانکو ایوانکوویچ تاب بیاورد و جای خود را به محمدحسن انصاری‌فرد داد، این مدیر ورزشی نیز در میانه فصل ترجیح داد بنا به آنچه خود و نزدیکانش اختلاف‌سلیقه و مشکل با هیئت‌مدیره می‌نامند، استعفایش را اعلام کند. جدایی انصاری‌فرد باعث شد تا یکی از عجیب‌ترین اعضای هیئت‌مدیره در شرایط فعلی که باشگاه درگیر مشکلات مالی است به‌عنوان سرپرست کار را دنبال کند. رسول‌پناه که از زمان حضور در هیئت‌مدیره با واکنش‌های منفی با توجه به سبقه خود مواجه بود، اکنون بیشتر از سرپرست پرسپولیس با همان توصیف قدیمی و رشته کاری‌اش ازسوی رسانه‌ها و البته هواداران شناخته می‌شود. باید دید دندان‌پزشکی که اکنون کار را در باشگاه قبول کرده است، چه تجویزی برای عبور از چالش مالی و پرونده‌های مالی علیه باشگاه خواهد داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->