جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت در مشهد به کار خود پایان داد

  • کد خبر: ۱۳۸۵۳۷
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت در مشهد به کار خود پایان داد
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت امروز، ۱۵ آذر با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری به کار خود پایان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، اختتامیه هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت امروز، ۱۵آذر ۱۴۰۱‌ در سالن شهرداری مشهد برگزار شد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی در این مراسم بخش‌هایی از تاریخ مقاومت ایران را در قالب متنی ادبی مرور کرد و در ادامه، دبیر جشنواره به بیان روند اجرای این جشنواره پرداخت.

سیدوحید فخرموسوی‌ با بیان اینکه اولین‌بار است جشنواره‌ای ۳ فصل را به خود دیده است، گفت: از هنرمندان صبور و مظلوم که در این شرایط اجتماعی دست ما را گرفتند و پا‌به‌پای ما پیش آمدند، تشکر می‌کنیم. ما در این جشنواره حتی یک انصرافی نداشتیم. در این ۳ روز نیز‌ شاهد اجرا‌های خوب بودیم و ۱۲ اجرای این رویداد در‌ سالن‌های مختلف مشهد در شرایط خوبی برگزار شد.

فخر‌موسوی همچنین خطاب به مسئولان کشوری حاضر در جلسه به تبعیض بین هنرمندان پایتخت و شهرستان پرداخت و گفت: این عدالت نیست برخی کار‌ها با حمایت زیاد اجرا می‌شود، اما ‌بودجه‌ این جشنواره یک‌پنجم آن یک کار است. این مسئله‌ای است که مسئولان باید درباره آن پیگیری و از جشنواره‌ها حمایت کنند.

دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: این روز‌ها و با توجه به شرایط جامعه خیلی از دوستان و همکاران در بخش هنر مورد هجمه قرار می‌گیرند، اما  استاد جهانگیر الماسی، حسین مسافر آستانه، فرهاد قائمیان، کورش زارعی و خانم آزیتا ترکاشوند در این شرایط داوری این جشنواره را برعهده گرفتند و ما را همراهی کردند که جای تقدیر دارد.

 

بیشتر بخوانید:

قاضی زاده هاشمی: حمایت از تولیدات نمایشی و سینمایی مضاعف شده است

هجدهمین جشنواره تئاتر بین‌المللی مقاومت برگزیدگان خود را شناخت

 

بخشی دیگر از مراسم هادی حاجتمند درباره علی سلیمانی، بازیگر سینما و تئاتر که به‌دلیل کرونا درگذشت، صحبت کرد و از وجود عکس علی سلیمانی در کنار عکس شهدا در جوار مزار شهید آوینی صحبت کرد.

همسر علی سلیمانی نیز که در این نشست حضور داشت، در تکمیل صحبت حاجتمند گفت: علی هر پنجشنبه در آنجا خادم‌الشهدا بود و علت حضورتش در آن مکان خدمت به خانواده شهدا بود.

گفت‌وگوی تلفنی با محمد کاسبی بخشی دیگری از این برنامه بود. محمد کاسبی در این تماس گفت که دو سال است درگیر بیماری است و حال مساعدی ندارد و اظهار امیدواری کرد امام رئوف‌ سلامتی و آرامش را به وی بازگرداند. او در ادامه از حمایت کم از تئاتر مقاومت سخن گفت و از مسئولان خواست به این رویداد توجه کنند. در این برنامه از این بازیگر پیشکسوت تقدیر شد و تندیسی به دختر این هنرمند که درمراسم حاضر بود، تقدیم شد.

در این مراسم از خانواده سعید تشکری و علی سلیمانی نیز تقدیر شد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->