زمان پخش «گاندو ۳» و «پایتخت ۷» اعلام شد| جزئیات تازه از سریال «پوریای ولی» ساخته مسعود جعفری جوزانی تعطیلی سینماهای کشور به مناسبت شب های احیا و شهادت امام علی(ع) جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

«دزدان دریایی کارائیب» با حضور «مارگو رابی» ساخته می‌شود

  • کد خبر: ۱۳۸۹۱۸
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۰
«دزدان دریایی کارائیب» با حضور «مارگو رابی» ساخته می‌شود
جری بروکهیمر، تهیه کننده فیلم‌های دزدان دریایی کارائیب گفته که با وجود لغو پروژه ساخت فیلم جدید این مجموعه با حضور مارگو رابی، این فیلم می‌تواند در آینده مجددا به مسیر ساخت برگردد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جری بروکهیمر، تهیه کننده مجموعه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) یک بار دیگر احتمال بازگشت فیلمی را مطرح کرده است که قرار بود مارگو رابی نقش اصلی آن را برعهده داشته باشد. بعد‌ها دیزنی اعلام کرد که این پروژه لغو شده، اما حالا بروکهیمر در مصاحبه با Collider گفته که این فیلمنامه به‌طور کامل کنار گذاشته نشده است. وی در بخشی از گفتگوی خود با اشاره به این فیلم گفته که «من فکر می‌کنم [بحث در مورد]این فیلمنامه در زمان مشخصی دوباره پیش خواهد آمد».

ظاهرا نویسندگان این مجموعه درکنار فیلم دزدان دریایی کارائیب مارگو رابی روی یک فیلم دیگر هم کار می‌کردند که توسط کریگ مازن، خالق سریال Chernobyl نوشته می‌شود. به‌گفته‌ی تهیه‌کننده این مجموعه، ابتدا همین پروژه ساخته خواهد شد. «ما دو داستان مختلف را برای این مجموعه در دست ساخت داریم که پروژه دوم زودتر به مرحله نهایی می‌رسد».

مارگو رابی، ستاره آثاری همچون گرگ وال استریت و شخصیت هارلی کوئین از دنیای سینمایی DC در گفتگو با Vanity Fair گفته بود که فیلم دزدان دریایی کارائیب او از سال‌ها پیش، دستور ساخت را دریافت کرد و توصیف آن تحت عنوان فیلمی «به رهبری زنان» دقیقا درست نیست. وی درباره تصمیم دیزنی برای لغو این پروژه می‌گوید «ما مدت‌ها پیش ایده‌ای داشتیم و درحال توسعه‌ی آن بودیم تا داستان متفاوتی را به تصویر بکشیم و حضور شخصیت‌های زن در فیلم را برجسته‌تر کنیم؛ البته نه اینکه فقط به رهبری زنان باشد. ما فکر کردیم که جالب می‌شود، اما خب به نظر می‌رسد که آن‌ها چندان به این ایده علاقه‌مند نبودند».

حالا اظهارات جدید بروکهیمر نشان می‌دهد که این ایده به آن شکل هم کنار گذاشته نشده است. حالا باید دید که آیا بالاخره شاهد ساخت این اثر با حضور مارگو رابی خواهیم بود یا خیر.

تاکنون ۵ فیلم از سری دزدان دریایی کارائیب ساخته شده که ۴.۵ میلیارد دلار درآمد را برای سازندگان آن به همراه داشته است. آخرین فیلم از اینمجموعه Dead Men Tell No Tales در سال ۲۰۱۷ بود که با ۷۹۵ میلیون دلار کمترین فروش را در میان آثار این مجموعه به خود اختصاص داد.

فیلم‌های اورجینال دزدان دریایی کارائیب همگی با بازی جانی دپ در نقش اصلی ساخته شده بودند و او در محبوبیت آثار این سری نقش مهمی داشت. اما گفته می‌شود او در هیچ یک از پروژه‌های ریبوت این مجموعه نقش نخواهد داشت. دادگاه پرسروصدای جانی دپ با همسر سابقش، امبر هرد نهایتا با پرداخت ۲ میلیون دلار غرامت توسط جانی دپ برای آسیب زدن به شهرت امبر هرد و پرداخت ۱۰ میلیون دلار غرامت توسط امبر هرد، به نفع دپ به پایان رسید. ادعا‌های هرد راجع به دپ طی سال‌های گذشته، در گرفتن نقش جک اسپارو از این بازیگر تأثیر به‌سزایی داشت.

مارگو رابی اکنون در پروژه‌های مختلفی حضور دارد که شامل فیلم Barbie برای سال ۲۰۲۳ و فیلم جدید Ocean's Eleven می‌شود.

منبع: هنر ام روز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->