شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟
سرخط خبرها
محدثه محمدی بازیکن تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی:

هیچ تیمی از حضورش در پلی‌آف لیگ مطمئن نیست

  • کد خبر: ۱۳۹۱۳
  • ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
هیچ تیمی از حضورش در پلی‌آف لیگ مطمئن نیست
محدثه محمدی بازیکن تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی این شانس را دارد تا بتواند جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۰ را با پیراهن تیم ملی تجربه کند، البته این اتفاق نیازمند جلب توجه کادر فنی تیم ملی است.
روز گذشته نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال در فدراسیون برگزار شد و با حضور سرمربیان تیم‌های فوتسال، سرپرست تیم ملی بانوان انتخاب شد. درحالی‌که مصطفی عمادی، سرپرست پیشین تیم ملی فوتسال مردان و سیدمهدی ابطحی پیش‌کسوت فوتسال کشورمان، ۲ گزینه نهایی برای مدیریت فنی تیم ملی فوتسال بانوان بودند، در پایان این جلسه ابطحی برای این پست در تیم بانوان انتخاب شد. امیر فراشی نیز به‌عنوان مشاور مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های ملی فوتسال بانوان انتخاب شد.
تیم ملی بزر‌گ‌سالان از روز یکشنبه در اردو حضور دارد که بازیکنان تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی نیز در این نوبت در کنار دیگربازیکنان در حال تمرین هستند. در این مرحله علاوه بر شیربیگی، غلامی و لطف‌آبادی، محدثه محمدی نیز برای اولین‌بار در سال ۹۸ دعوت شد؛ بازیکنی که در هفته‌های نخست نیم‌فصل اول آن‌چنان که باید‌وشاید، توانایی خود را در زمین نشان نداد و انتظارات سرمربی خود را در زمین برآورده نکرد، اما خیلی زود، پس از چند هفته همان محدثه محمدی همیشگی شد که از او انتظار می‌رفت و با گل‌زنی‌های خود سهم زیادی در پیروزی‌های تیمش داشت. او حالا این شانس را دارد تا بتواند جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۰ را با پیراهن تیم ملی تجربه کند، البته این اتفاق نیازمند جلب توجه کادر فنی تیم ملی است.

راه سختی در پیش داریم.
اما این‌روز‌ها داستان لیگ برتر بانوان در بالاترین جذابیت خود قرار دارد و رقابت نزدیکی بین مدعیان ایجاد شده است. محدثه محمدی، بازیکن تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی، دراین‌زمینه می‌گوید: نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتسال بانوان جذابیت بالایی پیدا کرده و رقابت‌ها سخت‌تر شده است؛ زیرا همه تیم‌ها به آمادگی مطلوب رسیده‌اند و با تمام توانشان نیم‌فصل را آغاز کرده‌اند تا بهترین جایگاه را در جدول کسب کنند. پنج‌شش تیم نیز درحال‌حاضر برای صعود به جمع ۴ تیم برتر پلی‌آف رقابت می‌کنند. این فوتسالیست ادامه می‌دهد: رقابت‌ها به‌قدری نزدیک به هم دنبال می‌شود که هیچ تیمی از حضورش در مرحله پلی‌آف بازی‌ها مطمئن نیست، اما ۵ تیم بالای‌جدول مشخص است و جدال سنگینی برای رسیدن به مرحله پلی‌آف بین آن‌ها شکل گرفته است و همین، حساسیت بازی‌ها را بالا می‌برد. تیم‌ها همگی مدعی هستند و از هر فرصتی برای کسب امتیاز و پیشی‌گرفتن از حریفان استفاده می‌کنند و همین موضوع کار را برای ما که در صدر قرار داریم، سخت می‌کند.
محمدی تصریح می‌کند: هدف ما رسیدن به سکوی قهرمانی در لیگ امسال است و خوشبختانه در شرایط خوبی به سر می‌بریم. شرایط مالی تیم هیئت خراسان مطلوب است و ما قدردان مسئولان باشگاه هستیم. تیم ما اکنون در صدر جدول مسابقات قرار دارد، اما ما هنوز از صعودمان به پلی‌آف مطمئن نیستیم، چرا‌که تیم‌ها فاصله امتیازی نزدیک‌به‌همی با یکدیگر دارند. تیم ما از لحاظ باشگاهی و فنی در سطح حرفه‌ای عمل می‌کند و امیدوارم به مقام قهرمانی برسیم.

از فوتسال بانوان لذت بردیم
او همچنین درباره بحث داوری در رقابت‌های لیگ می‌گوید: مسئله داوری در نیم‌فصل دوم مسابقات فوتسال بانوان حساسیت زیادی پیدا کرده است، چراکه تیم‌ها جدال سختی برای کسب امتیاز با یکدیگر دارند، اما متأسفانه سطح داوری‌ها در لیگ پیشرفتی نداشته است. ما در بازی‌های امسال شاهد بهترین رقابت‌ها و پویاترین مسابقات بودیم، اما آن‌قدر که از فوتسال بانوان لذت بردیم و نظاره‌گر پیشرفت آن بودیم، در بحث داوری‌ها بهبود کیفیتی ندیدیم. این بازیکن خاطرنشان می‌کند: برنامه مسابقات با نظم و طبق روال پیش می‌رود و امیدوارم هرساله به همین شکل باشد، چون همین مسائل باعث بالارفتن کیفیت لیگ می‌شود. متأسفانه مسئله آزاردهنده در رقابت‌های بانوان این است که ما حامیان مالی زیادی نداریم و هر لحظه این امکان وجود دارد که تیمی از ادامه مسابقات انصراف دهد. البته درحال‌حاضر در فوتسال آقایان هم شاهد مشکلات مالی هستیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->