تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است
سرخط خبرها

چهار تیم برتر جام جهانی ۲۰۲۲

  • کد خبر: ۱۳۹۳۳۳
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
چهار تیم برتر جام جهانی ۲۰۲۲
با برگزاری مرحله یک‌چهارم، تیم‌های صعود‌کننده به نیمه نهایی جام جهانی نیز مشخص شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، با برگزاری ۴ دیدار یک‌چهارم نهایی، تیم‌های صعود‌کننده به نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شدند.

۱- کرواسی

کروات‌ها یک مسیر پر از هیجان را پشت‌سر گذاشتند تا به نیمه نهایی این جام برسند. شاگردان دالیچ در آخرین گام، برزیل را با تمام ستارگانش حذف کردند تا حریف آرژانتین شوند.

۲- آرژانتین

بسیاری از هواداران معتقدند، امسال جام قهرمانی باید روی دستان وارث مارادونا بالا برود. مسی و هم‌بازیانش جمعه‌شب هلند را در یک بازی جذاب و دیدنی شکست دادند.

۳- مراکش

شاید خوش‌بین‌ترین هوادار مراکش هم فکرش را نمی‌کرد که این تیم را در میان ۴ تیم برتر جهان ببیند، اما حکیم زیاش، اشرف حکیمی، آمرابات و دیگر ستاره‌های آفریقا، امسال برای شگفتی‌سازی به قطر پا گذاشته‌اند.

۴- فرانسه

خروس‌های اروپا یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی محسوب می‌شوند. کاپیتان هوگو لوریس و هم‌بازیانش که ۴ سال قبل جام را روی دستانشان بردند، امسال با حذف انگلیس راهی نیمه نهایی شدند و امیدوارند برای دومین‌بار متوالی، عنوان قهرمانی جهان را کسب کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->