دروازه‌بان فرانسوی از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

  • کد خبر: ۱۴۴۵۰۹
  • ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
دروازه‌بان فرانسوی از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
هوگو لوریس اعلام کرد که از انجام بازی‌های ملی برای فرانسه کناره گیری کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، هوگو لوریس، کاپیتان تیم ملی فرانسه و باشگاه تاتنهام، روز دوشنبه تصمیم خود را برای حضور در بازی‌های ملی اعلام کرد. او یک ماه پس از شکست فرانسه در فینال جام جهانی، اعلام بازنشستگی کرد.

لوریس در طول ۱۴ سال فوتبال ملی خود، رکورد ۱۴۵ بازی برای تیم ملی فرانسه را به ثبت رساند. او در فوریه ۲۰۱۲ به عنوان کاپیتان خروس‌ها منصوب شد و پس از پیروزی ۴-۲ فرانسه مقابل کرواسی در فینال مسکو، در سال ۲۰۱۸ قهرمان جام جهانی روسیه شد.

لوریس همچنین در اکتبر ۲۰۲۱ کشورش را به قهرمانی لیگ ملت‌ها رساند و در پیروزی یک بر صفر برابر پرتغال در دیدار پایانی، موفق به ثبت کلین شیت شد. او، مایک مانیان سنگربان میلان که جام جهانی را به دلیل مصدومیت ساق پا از دست داده بود، به عنوان جانشین خود معرفی کرد.

لوریس به نشریه اکیپ فرانسه گفت: زمانی فرا می‌رسد که باید بدانید چگونه پستتان را منتقل کنید. من نمی‌خواهم آن را مال خود کنم، همیشه گفته‌ام و تکرار کرده‌ام که تیم فرانسه متعلق به کسی نیست و همه ما باید مطمئن شویم که اینطور است، اول از همه نیز خودم باید آن را انجام دهم. فکر می‌کنم که تیم به خوبی در حال کار و تلاش است، همچنین یک دروازه بان آماده به نام مانیان داریم.

لوریس افزود: من ترجیح می‌دهم که در اوج باشم و خداحافظی کنم تا اینکه منتظر کاهش دقایق حضورم در میدان باشم. انتخاب خانوادگی نیز وجود دارد، احساس می‌کنم باید زمان بیشتری را با همسر و فرزندانم بگذرانم.

خبر بازنشستگی بین المللی لوریس با شایعات مربوط به آینده او در تاتنهام همزمان است. اعتقاد بر این است که تیم آنتونیو کونته به دلیل فرم نگران کننده کاپیتان فرانسه، در حال بررسی جایگزینی برای لوریس است که از جوردن پیکفورد، دروازه بان ۲۸ ساله انگلیس به نام گزینه نخست نام برده می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->