آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هازارد در لیست خریدهای اینتر

  • کد خبر: ۱۳۹۴۹۷
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
هازارد در لیست خریدهای اینتر
ادن هازارد، ستاره خلاق و البته افت کرده رئال مادرید، مورد توجه اینتر قرار گرفته است. 

به گزارش شهرآرانیوز، ممکن است ماجراجویی تازه‌ای در انتظار ادن هازارد باشد و اینتر مقصد بعدی او لقب گیرد. این ستاره ۳۱ ساله می‌تواند به عنوان وینگر یا در یک نقش هافبک مرکزی در پشت مهاجم در ترکیب اینتر و زیر نظر سیمونه اینزاگی بازی کند. قرارداد فعلی این ستاره بلژیکی تا ژوئن ۲۰۲۴ اعتبار دارد و قطعا هم قرارداد ادن هازارد تمدید نخواهد شد. اما رئال مادرید علاقه زیادی دارد تا این بازیکن را به فروش رسانده و از سر پرداخت ۱۵ میلیون یورو دستمزد ناخالص او در هر فصل خلاص شود.
اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شد سرمربی اینتر به مدیران باشگاه اطلاع داده به دنبال بازیکنی با ویژگی‌هایی شبیه هازارد است و در صورت امکان، زمینه جذب این بازیکن در ماه ژانویه فراهم شود. اما باشگاه اینتر حاضر نیست دستمزد هنگفت هازارد را پرداخت کند و در صورتیکه این ستاره بلژیکی حقوق خود را کاهش دهد، این انتقال عملی خواهد شد. اما نراتزوری می‌تواند به هازارد وعده حضور منظم در ترکیب و احیای دوباره در لیگ ایتالیا را بدهد و همین امر شاید او را مجاب به انتقال به اینتر کند.
رئال مادرید در تابستان سال ۲۰۱۹ مبلغ هنگفت ۱۱۵ میلیون یورو به اضافه پاداش را برای جذب هازارد از چلسی پرداخت. اما این بازیکن شاید حتی یک شب درخشان نیز در این باشگاه نداشته و در این فصل به قدری دچار افت شده که تنها شش بازی مجموعا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا انجام داده است. اما برخی اخبار نیز حاکی از آن است که ادن هازارد قصد دارد تا آخرین روز در رئال مادرید مانده، دستمزد هنگفت را دریافت کند و در ادامه نیز به لیگ MLS برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->