واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها

کدام مدارس کشور فردا سه شنبه (۲۲ آذر ۱۴۰۱) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۱۳۹۶۷۹
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
کدام مدارس کشور فردا سه شنبه (۲۲ آذر ۱۴۰۱) تعطیل است؟
مدارس استان‌های تهران، البرز، اصفهان و یک شهرستان استان قزوین به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی کشور، مدارس را به تعطیلی کشاند و آموزش به صورت غیرحضوری در شبکه آموزشی شاد پیگیری خواهد شد.

مدارس تهران سه شنبه تعطیل شد

عباس شاهسون رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی در روز سه شنبه هفته جاری خبر داد.

شاهسونی گفت: مدارس استان تهران نیز در روز سه شنبه به صورت غیرحضوری تشکیل خواهند شد.

مدارس ۹ شهر استان اصفهان فردا تعطیل است

بر این اساس تصمیم فردا سه‌شنبه ۲۲ آذر تمام دوره‌های تحصیلی آموزش و پرورش، پیش دبستانی، مهد‌های کودک و مدارس استثنایی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان همچنین فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر و فولادشهر، تعطیل است.

بنا براعلام کارگروه اضطرار آلودگی هوا، طرح محدودیت تردد خودرو‌ها به صورت زوج و فرد در محدوده ترافیکی مصوب شهر اصفهان از ساعت هشت تا ۱۳ و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ تا پایان روز پنج شنبه ۲۴ آذر اعمال می‌شود.

همچنین مقرر شد از هرگونه فعالیت عمومی اعم از ورزش‌های همگانی و… در فضای باز پیشگیری و الزامات بهداشتی مرتبط با آلودگی هوا توسط مرکز بهداشت استان اطلاع رسانی و اداره کل محیط حفاظت زیست استان پایش واحد‌های آلاینده شناسایی شده و برخورد با تخلفات را تشدید کند.

همچنین این کارگروه مصوب کرد تا برخورد‌های قانونی با خودرو‌های دودزا و فاقد معاینه فنی تشدید شود.

مدارس و دانشگاه‌های البرز هم تعطیل شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی استان به علت آلودگی هوا خبر داد.احمد افضلی با اشاره به تداوم آلودگی هوای استان طی روزهای آتی، گفت: به همین دلیل دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی استان روز سه‌شنبه ۲۲ آذرماه تعطیل است.

گفتنی است روز یکشنبه، مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها هم تعطیل و همه مدارس هم به صورت غیرحضوری و در بستر مجازی فعالیت خواهند داشت.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس استان قزوین در روز سه‌شنبه

بنا بر این خبر با توجه به تداوم آلودگی هوا در آبیک کلیه مدارس و مراکز پیش‌دبستانی شهرستان آبیک، در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر و نیز مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی سطح شهر شهرستان تاکستان، روز سه‌شنبه ۲۲ آذرماه، غیرحضوری برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->