تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای اولین بار در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

صلاحیت ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت خراسان رضوی در طرح نهضت ملی مسکن تأیید شد

  • کد خبر: ۱۳۹۹۰۵
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
صلاحیت ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت خراسان رضوی در طرح نهضت ملی مسکن تأیید شد
استاندار خراسان رضوی از تأیید صلاحیت ۱۰۰ هزار نفر از جمعیت خراسان رضوی در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری امروز ۲۲ آذر ماه در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان قوچان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر اساس آمار اراضی مورد نیاز تمام واجدان شرایط طرح نهضت ملی مسکن تامین شده، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مساله برای ساخت مسکن تهیه و تامین زمین است که با حل فراهم‌آوری این پیش‌نیاز در شهرهای مختلف عملیات اجرایی برای ساخت آغاز می‌شود.

وی با اشاره به واگذاری ۸۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قوچان اظهار کرد: علی‌رغم اینکه بیش از ۳۰۰ هزار نفر در روستاها و شهرهای خراسان رضوی متقاضی دریافت مسکن بودند اما تمام این افراد واجد شرایط نبودند. باید توجه داشت تمام متقاضیان مرحله‌ به‌ مرحله مورد ارزیابی و صحت‌سنجی از نظر مدارک و مستندات‌شان قرار می‌گیرند.

استاندار خراسان رضوی درباره چگونگی تامین زمین برای سایر کسانی که در ادامه ثبت نام‌ها صلاحیت‌شان در طرح نهضت ملی مسکن تائید می‌شود، افزود: به ‌موازات مرحله ارزیابی واجدان شرایط، زمین هم تامین می‌شود.

 وی در ادامه با اشاره به اجرای ۲ پروژه پست فشار قوی و خط انتقال آب از سد تبارک تا یک تصفیه‌خانه در شهرستان قوچان گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری از این ۲ پروژه نمی‌خواهیم قولی بدهیم که بعدا شرمنده مردم شویم اما این پروژه‌ها با حداکثر سرعت در حال اجراست.

نظری خاطرنشان کرد: هرچند زمان‌بندی لازم برای کنترل این پروژه‌ها تعریف شده اما ممکن است به دلیل مشکلات آب و هوایی دچار برخی مسائل شویم. با این حال مردم مطمئن باشند تلاش‌مان این است که در اسرع وقت پروژه‌ها به اتمام برسد.

هیچ دلیلی ندارد برنامه‌ای بدون حضور خبرنگار برگزار شود

وی در ادامه در پاسخ به گلایه خبرنگاران قوچان مبنی بر بایکوت خبری سه‌ ماهه آن‌ها توسط برخی مسئولان این شهرستان تاکید کرد: بدون شک در جلساتی که عمومی و مربوط به مردم باشد و مرتبط به موضوعات و مسائل امنیتی نباشد، خبرنگاران حضور دارند.

استاندار خراسان رضوی گفت: علت اینکه چرا خبرنگاران در جلسات حضور نداشتند را سؤال خواهم کرد و اگر نیازی به تذکر باشد، حتما متذکر خواهم شد. هیچ دلیلی ندارد که برنامه‌ای بدون حضور خبرنگار و اصحاب رسانه برگزار شود.

وی افزود: خبرنگاران واسط بین مسئولان و مردم هستند و به ما کمک می‌کنند در جلساتی که نیاز به اطلاع‌رسانی دارد و مردم باید از نتیجه تصمیمات آن اطلاع داشته باشند، این اخبار و اطلاعات منتشر شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->