نشست تخصصی معاونان علمی پژوهشی سپاه پاسداران در مشهد برگزار شد | رونمایی از ۷ محصول فناورانه بسیج اردوغان خواستار پایان جنگ داخلی در سوریه شد معاون ستاد کل نیروهای مسلح: پرچم عِلم در نیروهای مسلح با هدایت فرمانده کل قوا برپا شده و پیش رفته است ۱۰ پهپاد اوکراین بر فراز روسیه منهدم شدند حمایت خانواده شهید رئیسی از سعید جلیلی اطلاعیه شماره ۳ ستاد انتخابات کشور درباره مدارک لازم در زمان اخذ رای (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی دیگر در کرانه باختری جلیلی در مصلی تهران: جلیلی: امروز سر یک دو راهی هستیم آیا بایدن از انتخابات آمریکا انصراف داد؟ ویدئو | لحظه عملیات ضدصهیونیستی در شمال اراضی اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) ضربه قسام به اشغالگران | سرنگونی پهپاد اسکای لارک + فیلم (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بایدن در حال بررسی ادامه یا کناره‌گیری از انتخابات آمریکا واکنش کنعانی به آزادی بشیر بی‌آزار از بازداشت در فرانسه جلیلی در برنامه تلویزیونی: حالا نوبت انتخاب است+ فیلم وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: ترجیح می دهیم بر سر مرزهای شمالی توافق کنیم پوتین: روابط مسکو و پکن بر اساس منافع متقابل بنا شده است + فیلم مخبر برای حضور در اجلاس شانگهای عازم قزاقستان شد شلیک بیش از ۸۰ موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی (۱۳ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در مشهد: موهبت انقلاب اسلامی، آزادی و حق انتخاب در پای صندوق‌های رأی است + عکس اختلافات آمریکا و اوکراین درباره جنگ
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آیا معاون پارلمانی رئیس‌جمهور برکنار شده است؟ + جزئیات

  • کد خبر: ۱۴۰۱۰۵
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
آیا معاون پارلمانی رئیس‌جمهور برکنار شده است؟ + جزئیات
از صبح‌ امروز پس‌ از استعفای ابراهیم‌ عزیزی نماینده کرمانشاه از مجلس، اخباری مبنی بر تغییر معاون پارلمانی رییس‌جمهور شنیده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به استعفای ابراهیم‌ عزیزی گفت: آقای عزیزی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با سابقه حضور در مجلس، شورای نگهبان و دولت که فرزند شهید نیز است، از طرف دولت با ایشان رایزنی‌های زیادی صورت گرفته و به یک توافق با رئیس جمهور رسیدند؛ از این جهت استعفای خود را از مجلس شورای اسلامی علیرغم میل باطنی تقدیم کرده است.

براساس شنیده‌ها‌ امروز پس‌ از جلسه‌ هیات‌دولت حسینی معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از سمت خود برکنار شده تا ابراهیم‌ عزیزی جایگزین وی شود. 

طبق گفته برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز قرار است ابراهیم عزیزی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور شود. 

عزیزی نیز امروز در تذکر شفاهی خود در مجلس تلویحاً این موضوع را تأیید کرد و گفت: بنده همواره خادم مردم و نمایندگان مردم و به دنبال تعامل دولت و مجلس و آرامش و همدلی خواهم بود.

متن نامه استعفای ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه از نمایندگی مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

«ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

احتراما با توجه به نظر رییس جمهور مبنی بر خدمت در دولت، به همین دلیل استعفا از نمایندگانی مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌گردد.

سرباز مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)

ابراهیم عزیزی»

به گزارش شهرآرانیوز؛ ابراهیم عزیزی، نماینده کرمانشاه در دوره های پنجم و یازدهم و از اعضای سابق حقوقدان شورای نگهبان است. وی همچنین "معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور" در دولت محمود احمدی‌نژاد بود. 

رسیدگی به استعفای عزیزی در دستورکار جلسات علنی هفته آینده قرار می‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->