هشدار وزارت بهداشت به مردم در پی افزایش موج گرما | برای دوری از گرمازدگی و اثرات اشعه‌های مضر، از ساعت ۱۲ تا ۱۶ از خانه خارج نشوید تداوم هوای گرم در ارتفاعات کشور (۴ مرداد ۱۴۰۳) آیا احتمال تعطیلی ادارات و بانک‌ها در روزهای شنبه و یکشنبه (۶ و ۷ مرداد) وجود دارد؟ + فیلم آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان فرامرز عباسی مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تاکید وزیر نیرو بر تخصیص اعتبار طرح‌های اضطراری تامین آب شرب مشهد گردهمایی اعضای هیئت علمی شبکه نخبگانی اساتید جوان دانشگاه تهران در مشهد برگزار شد روایت زنی که به خاطر لجبازی زندگی‌اش را تباه کرد قتل با چاقوی میوه خوری| حکم قصاص برای برادر دادستان صادر شد بازار کساد واحد‌های اقامتی مشهد، تحت تاثیر گرانی و کمبود بلیت‌های هواپیما و قطار! ماجرای مردی که زنش را در خیابان به قتل رساند کاهش خطر لخته خون، سرطان و بهبود زخم موثر با این ماده غذایی جادویی رمزگشایی از ۴۳ فقره سرقت قطعات خودرو در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) برخی از سؤالات دروس امتحانات نهایی حذف شد + جزئیات این فرآورده لاغری چربی‌سوز، غیرمجاز اعلام شد ایست قلبی راننده کامیون در مسیر فریمان- مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) تولید واکسن نوترکیب آنفلوانزا H۵ برای اولین بار در کشور غرق‌شدگی از ۱۰ علت اصلی مرگ سنین کمتر از ۲۴ سال است از چه زمانی جای خواب کودک را جدا کنیم؟ قول وزیر کار به بازنشستگان: تلاش می‌کنیم صدور احکام همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در این ماه انجام شود (۳ مرداد ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۸۴۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۹ خودروی متخلف (۳ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیگیر تخصیص اعتبار برای تغذیه رایگان ۳۰۰ هزار دانش‌آموز خراسان رضوی هستیم

  • کد خبر: ۱۴۰۱۵۶
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
پیگیر تخصیص اعتبار برای تغذیه رایگان ۳۰۰ هزار دانش‌آموز خراسان رضوی هستیم
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با توجه به عدم تخصیص اعتبار برای اجرای طرح تغذیه رایگان برای ۳۰۰ هزار دانش‌آموز مناطق روستایی محروم و عشایری به شدت پیگیر تخصیص این اعتبار از مرکز هستیم.

آرزو جاودانی | شهرآرانیوز، سید امیرشوشتری روز چهارشنبه ۲۳ آذرماه، در گفتگو با خبرنگار شهرآرا بیان کرد:با توجه به آغاز توزیع تغذیه رایگان توسط آستان قدس با توجه به اینکه این اداره کل زودتر به فکر انجام طرح مشابه با همکاری آستان قدس بود، بنابراین همچنان به جد قصد اجرای این طرح را از سوی این اداره کل داریم.

وی با بیان اینکه اعتبار طرح تغذیه رایگان دانش آموزان این استان معادل ۱۰۰ میلیارد تومان است که از سوی مجلس اختصاص یافته اما هنوز تخصیص انجام نشده است، گفت: تغذیه رایگان ویژه مدارس مناطق محروم، مدارس روستایی و عشایری و نیز مدارس مناطق محروم شهری است که بر اساس فرمولی که در وزارت کشور مشخص شده تعیین می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهارکرد: طبق آمارهای اعلامی تعداد ۳۰۰ هزار دانش آموز محروم و نیازمند استان مشمول این طرح هستند.

وی افزود: با اجرای این طرح تلاش در جهت بهبود تغذیه در بین دانش‌آموزان محروم انجام و به سلامت آنان کمک می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->