کشف ۱۹ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی بارش باران تابستانی در جاده‌های خراسان رضوی + فیلم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آتش‌نشانان مشهدی مانع انفجار نشت الکل در شهرک صنعتی شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) تاکنون ۲۵۰۰ نفر به اداره گذرنامه خراسان رضوی مراجعه کردند | سریعترین راه صدور گذرنامه با اپلیکیشن «پلیس من» جزئیات تازه از جنایت تولیدکننده پادکست در کانادا | چرا راوی «آخرین شاهد» همسرش را به قتل رساند؟ جزئیات تعطیلی چهارساعته واحد‌های صنفی مشهد از ۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۰ روز آینده | تابلو‌های تبلیغاتی اصناف خاموش شود خدمات دهی به بیماران سکته قلبی در سه مرکز درمانی مشهد بیش از ۳۰ درصد سالمندان یک بار در عمر خود، سقوط را تجربه می‌کنند سازمان سنجش کشور به تشریح اقدامات ۳۳ ماه گذشته خود پرداخت همه‌چیز درباره مراسم ازدواج «آنانت آمبانی» و «رادیکا مرچنت» آیا پشه آئدس به خراسان شمالی رسیده است؟ جلوگیری از ۵۰۰ سقط جنین سالم در مشهد و خراسان‌رضوی نقش انرژی خورشیدی در شکل‌دادن به شهرهای پایدار آینده پیرترین ببر سیبری ایران در باغ‌وحش ارم تلف شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) با گریه و لج بازی کودک برای رسیدن به خواسته‌هایش چه کنیم؟ وجود پشه آئدس در ۶ استان کشور (۲ مرداد ۱۴۰۳) الزام در دریافت مجوز خروج از کشور برای مشمولان سربازی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳) | تداوم هوای گرم تا اوایل هفته آینده آخرین وضعیت پرونده «کورش کمپانی» تشریح شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) چگونه هزینه‌های سفر به روسیه را کنترل کنیم؟ بازداشت ۲ تن از کارکنان اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی (۲ مرداد ۱۴۰۳) هدفگذاری دانشگاه ها در دولت چهاردهم منطقی و مسئله محور شود
سرخط خبرها

گازگرفتگی در فصل سرما ۹ قربانی در اردبیل گرفت

  • کد خبر: ۱۴۰۲۴۰
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
گازگرفتگی در فصل سرما ۹ قربانی در اردبیل گرفت
 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: در ۹ ماه امسال ۹ نفر در اثر گازگرفتگی در این استان جان باختند.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سعید مهری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مدت ۲۱۸ اعزام برای مصدومیت ناشی از حوادث گازگرفتگی به بیمارستان ها و مراکز درمانی استان گزارش شد.

وی دررفتگی و از جا درآمدن دودکش بخاری و آبگرمکن و استفاده از کباب پز گازی بدون دودکش در فضای آزاد را از دلایل عمده در بروز حوادث گازگرفتگی در استان ذکر کرد.

وی ادامه داد: در سال گذشته با بروز ۳۷۰ مورد حادثه مربوط به گازگرفتگی در استان ۱۰ نفر جان خود را از دست دادند.

رئس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم استان اردبیل خاطرنشان کرد: علایم و نشانه‌های مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن بصورت متفاوت در افراد نمایان شده و در اثر تماس طولانی با گاز علایمی شبیه سردرد ، سرگیجه ، افزایش شدید ضربان قلب ، وزوز گوش ، خواب آلودگی ، تهوع ، استفراغ ، تپش قلب ، کاهش سطح هوشیاری ، آسیب‌های دایمی به سیستم عصبی و در نهایت مرگ را بدنبال دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->