سرخط خبرها

فیلم کمدی «بخارست» همچنان در صدر فروش سینما‌های کشور (۲۵ آذرماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۰۲۴۹
  • ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
فیلم کمدی «بخارست» همچنان در صدر فروش سینما‌های کشور (۲۵ آذرماه ۱۴۰۱)
فیلم‌های «بخارست»، «لوپتو» و «انفرادی» عناوین پرفروش‌ترین‌های سینما در هفته گذشته را از آن خود کرده اند.

به گزارش شهرآرانیوز، سینمای ایران این هفته در مجموع هفت میلیارد و ۱۱۳ میلیون و ۳۳۹ هزار مخاطب داشت که این مقدار نسبت به هفته‌های گذشته روند صعودی نسبتا خوبی داشته است.

فیلم کمدی «بخارست» به تهیه‌کنندگی علی طلوعی و کارگردانی مسعود اطیابی از ۲۴ آبان ماه در سینما‌های سراسر کشور درحال اکران است. «بخارست» این هفته با فروش ۱۰۹ هزار بلیط به ارزش سه میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان و فروش کل نه میلیارد و ۳۴۹ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان در صدر جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

«لوپتو» به تهیه کنندگی محمدحسین صادقی و کارگردانی عباس عسکری در هفته هفتم اکران خود با فروش ۶۹ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۵۸۷ میلیون تومان در رتبه دوم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

کمدی «انفرادی» ساخته سیدمسعود اطیابی که از اکران آن هفت ماه می‌گذرد با فروش ۲۰ هزار بلیت به ارزش ۶۲۲ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

انیمیشن «پسر دلفینی» به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش در هفته هجدهم اکران خود با فروش ۱۷ هزار قطعه بلیط به ارزش ۴۷۱ میلیون تومان رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها را از آن خود کرد.

فیلم کودک «بام بالا» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و تهیه‌کنندگی بهروز مفید در دهمین هفته از اکران خود با فروش ۱۴ هزار قطعه بلیط به ارزش ۳۶۳ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->