تاخیر ٥٠٠ دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نحوه خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک اعلام شد اگر می‌خواهید با افزایش سن اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، با این ۸ رفتار خداحافظی کنید هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است مصرف شکر را به خاطر حفظ سلامتی خود کاهش دهید گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک: زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم تاخیر ۵ ساعته پرواز مشهد-تهران به علت نقص فنی هواپیما + فیلم (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟
سرخط خبرها

سرقت ۷ میلیاردی دختر ۱۸ ساله از پدرش

  • کد خبر: ۱۴۰۵۲۵
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
سرقت ۷ میلیاردی دختر ۱۸ ساله از پدرش
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: آذرماه امسال، مرد میانسالی به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت؛ دختر ۱۸ ساله‌اش هنگامی که در خانه تنها بوده ۴ کیلو طلا به ارزش ۷ میلیارد تومان را که تمام دارایی و پس‌انداز خانواده بوده به سرقت برده و از خانه فرار کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: پس از اظهارات مرد میانسال و دریافت این خبر، کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی دختر جوان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیدا کردند و متوجه شدند ۳ مرد موتورسوار طلا‌های مذکور را از دختر جوان سرقت کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: بدین ترتیب با دستور مقام قضائی رسیدگی به موضوع سرقت ۴ کیلو طلا از دختر جوان توسط ۳ مرد موتور سوار، در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی دختر جوان مدعی شد با پسری به نام عرفان در فضای مجازی آشنا شده و پس از گذاشتن قرار ازدواج برای خرید خانه تصمیم به سرقت طلا‌های خانواده خود گرفته که روز حادثه ۳ مرد موتور سوار هنگامی که با پسر جوان قرار داشته طلا‌ها را با تهدید چاقو سرقت کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در گام نخست پسر جوان را هدف تحقیق قرار دادند و از ضد و نقیض گویی‌های وی پی بردند سرقت طلا‌های دختر ۱۸ ساله با اجرای نقشه قبلی انجام شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پسر جوان که در ابتدا جرم خود را انکار می‌کرد در جریان تحقیقات لب به سخن گشود و به اجیر کردن ۳ مرد جوان برای سرقت کوله‌پشتی دختر جوان که حاوی ۴ کیلو طلا بوده اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه مادر متهم نیز در این سرقت نقش پررنگی داشته است، گفت: کارآگاهان اداره پنجم پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه موسواران شدند و آن‌ها را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی با بیان اینکه متهمان در جریان تحقیقات به جرم خود اعتراف کردند، متذکر شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

منبع: همشهری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->