سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است
سرخط خبرها

ویژگی جدید گوگل لنز قدرت خواندن دست‌خط پزشکان را خواهد داشت

  • کد خبر: ۱۴۰۷۵۷
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
ویژگی جدید گوگل لنز قدرت خواندن دست‌خط پزشکان را خواهد داشت
گوگل در کنفرانس سالانه خود در هند اعلام کرده است که قابلیتی که به‌زودی برای سرویس گوگل لنز منتشر خواهد شد، به کاربر اجازه می‌دهند تا با تهیه تصویری از نسخه دارو بتواند این نوشته‌های غیرقابل فهم را رمزگشایی کند.

به گزارش شهرآرانیوز - اکثر پزشکان نسخه‌های دارویی را با عجله می‌نویسند و همین باعث می‌شود خواندن نوشته‌های آن‌ها برای بیماران دشوار باشد. تاکنون شرکت‌های زیادی در حوزه فناوری سعی کرده‌اند این مشکل را برطرف کنند. حالا نوبت به گوگل رسیده است تا با سرویس لنز راهی برای رمزگشایی از این نوشته‌ها ارائه کند.

گوگل در کنفرانس سالانه خود در هند اعلام کرده است که با همکاری جامعه داروسازان، این مشکل را حل می‌کند. آن‌ها از طریق قابلیتی که به‌زودی برای سرویس گوگل لنز منتشر خواهد شد، به کاربر اجازه می‌دهند تا با تهیه تصویری از نسخه دارو بتواند این نوشته‌های غیرقابل فهم را رمزگشایی کند.

زمانی که تصویر نسخه در اپلیکیشن آپلود و پردازش شد، گوگل لنز تشخیص می‌دهد که پزشک چه دارو‌هایی را در آن ذکر کرده است. یکی از مدیران گوگل در این مراسم نمونه‌ای از عملکرد این قابلیت جدید را روی صحنه به نمایش گذاشت. این شرکت هنوز اعلام نکرده است که چه زمانی این ویژگی را در اختیار عموم کاربران قرار خواهد داد.

هند بزرگ‌ترین مصرف‌کننده سرویس گوگل لنز در میان همه کشور‌های دنیاست. این شرکت هر سال رویدادی را در این کشور برگزار می‌کند تا از پروژه‌های جدید خود پرده بردارد. غول موتور جستجوی جهان در این مراسم همچنین از کار روی مدل یکپارچه جدیدی برای پوشش بیش از ۱۰۰ زبان هندی خبر داد که پشتیبانی از امکانات مختلف گفتاری و نوشتاری را به سرویس‌های این شرکت می‌آورد.

هند یکی از بازار‌های اصلی گوگل است و در این بازار بیش از یک میلیارد کاربر دارد. بااین‌حال، این غول آمریکایی در سال جاری میلادی شرایط سختی را در این کشور پشت سر گذاشته؛ چرا که در ماه‌های اخیر دو بار از سوی رگولاتور ضدانحصار هند تحت فشار قرار گرفته است.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->