معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

نحوه نمایش و اسکرول نتایج جستجو در گوگل تغییر می‌کند

  • کد خبر: ۱۳۸۷۷۴
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
نحوه نمایش و اسکرول نتایج جستجو در گوگل تغییر می‌کند
گوگل در حال پیاده‌سازی یک ویژگی جدید برای کاربران است تا برای دریافت نتایج بیشتر به جابه‌جایی در صفحات نیازی نداشته باشند و نتایج بیشتر جستجوی آن‌ها با اسکرول نمایش داده شود.

به گزارش شهرآرانیوز - از زمان راه‌اندازی موتور جستجو گوگل در سال ۱۹۹۸، کاربران برای دریافت نتایج بیشتر مربوط به عبارت مورد‌نظر خود، باید به صفحات بعدی جستجو مراجعه می‌کردند. مثال جالبی در این رابطه وجود دارد که می‌گوید شما می‌توانید هر چیزی را در صفحه دوم نتایج گوگل مخفی کنید و کسی آن را پیدا نخواهد کرد! اکنون، غول موتور جستجو در حال پیاده‌سازی یک ویژگی جدید برای کاربران است تا برای دریافت نتایج بیشتر به جابه‌جایی در صفحات نیازی نداشته باشند و نتایج بیشتر جستجوی آن‌ها با اسکرول نمایش داده شود.

گوگل از طریق حساب توییتر خود اعلام کرد که با وجود این ویژگی جدید، نتایج جستجو در دسکتاپ به‌جای تقسیم‌شدن به چندین صفحه، به‌صورت یک اسکرول ادامه‌دار نمایش داده می‌شوند تا کاربران بتوانند ساده‌تر نتایج جستجو خود را مشاهده کنند. طبق توضیحات ارائه‌شده، غول موتور جستجو تا ۶ صفحه از نتایج جستجو را به این روش نمایش خواهد داد و سپس گزینه «مشاهده بیشتر» برای نمایش نتایج بیشتر را به کاربران ارائه می‌کند.

سال گذشته، ویژگی مشابهی در دسترس کاربران نسخه موبایل موتور جستجو گوگل قرار گرفت. گوگل در آن زمان گفته بود: «بیشتر افرادی که اطلاعات بیشتری می‌خواهند، تمایل دارند تا چهار صفحه از نتایج جستجو را مرور کنند.»

تغییر نحوه نمایش نتایج جستجو توسط گوگل، منعکس‌کننده فید اکثر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر است که در آن‌ها، محتوای جدید به‌طور مداوم با اسکرول‌کردن صفحه بارگذاری می‌شود و کاربران هیچ نیازی به کلیک‌کردن یا ضربه‌زدن روی گزینه پست‌های بیشتر ندارند. در حالت مطلوب این تغییر، جستجو کاربران را سریع‌تر می‌کند و قرار‌گرفتن در صفحه اول نتایج جستجو را برای وب‌سایت کم‌اهمیت‌تر خواهد کرد.

گوگل می‌گوید که این تغییر ابتدا برای جستجو‌های انگلیسی در ایالات متحده اعمال خواهد شد، اما می‌توان انتظار داشت که در آینده بازار‌ها و زبان‌های بیشتری نیز توسط آن پشتیبانی شوند.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->