اولین اطلاعات رسمی از گلکسی S26 سامسونگ منتشر شد چطور بفهمیم یک ویدیو یا عکس، واقعی است یا ساخته‌شده با هوش مصنوعی؟ + آموزش ساخت بزرگ‌ترین ابررایانه هوش مصنوعی باهمکاری انویدیا و اوراکل تأثیر ماه کامل بر کیفیت خواب انسان، واقعیت علمی یا باور عامیانه؟ ناتینگ فون 3a لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت آمریکایی‌ها می‌خواهند دسترسی نوجوانان به هوش مصنوعی را ممنوع کنند اپل از چندسال دیگر دکمه‌های آیفون را کاملا متحول می‌کند مسیر نو در مهندسی؛ آغاز تحول هوشمند در ساخت‌وساز مشهد فناوری eSIM به‌زودی به‌صورت گسترده در کشور اجرا می‌شود نوجوان ۱۲ ساله کانادایی با همکاری ناسا دو سیارک جدید کشف کرد موسیقی خطر زوال عقل را در سالمندان تا ۳۹ درصد کاهش می‌دهد تعرفه‌ بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ بحران وجودی مشق شب در عصر هوش مصنوعی آیا گراکی‌پدیای ایلان ماسک یک کپی از ویکی‌پدیاست یا یک ارتقای بزرگ؟ افشای جزئیاتی جدید از باتری و نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد ۸ اولین ویدئو از گوشی تاشو سه‌تکه سامسونگ منتشر شد + فیلم راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه ساعت اتمی کشور طی یک سال آینده آمار عجیب OpenAI از تعداد کاربرانی که با ChatGPT درباره خودکشی صحبت می‌کنند فرایند تأیید سن کاربران پلی استور در برخی مناطق آغاز شد پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد (۵ آبان ۱۴۰۴) دانشمندان: احتمالا قارچ‌ها حافظه کامپیوترهای آینده باشند!
سرخط خبرها

وزارت ارتباطات چطور می‌خواهد پینگ بازی‌های پرطرفدار را کاهش دهد؟

  • کد خبر: ۱۴۱۳۱۵
  • ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
وزارت ارتباطات چطور می‌خواهد پینگ بازی‌های پرطرفدار را کاهش دهد؟
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مدعی شد ۱۵۰ بازی پرمخاطب نزد ایرانیان به داخل کشور منتقل شده‌اند و به‌زودی شاهد کاهش پینگ خواهیم بود.

به گزارش شهرآرانیوز - امروزه دنیای بازی‌های کامپیوتری و کنسول‌هایی نظیر پلی استیشن و ایکس باکس وابسته به اینترنت است. گیمری که اینترنت نداشته باشد عملا دست و پایش لنگ است و نمی‌تواند آن‌طور که باید از بازی‌های آنلاین لذت ببرد. با قطعی اینترنت ایران، نگرانی گیمر‌های داخل کشور از بابت دسترسی به بازی‌های آنلاین بیشتر شده است.

در راستای خدمت‌رسانی به گیمرها، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور اعلام کرده با تلاش همکارانش در وزارت ارتباطات ۱۵۰ بازی پرمخاطب را به داخل کشور منتقل کرده‌اند و بدین ترتیب زمان پینگ بازی تا یک چهارم وضعیت فعلی کاهش خواهد یافت. زارع‌پور گفت:

بر اساس آمار بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ۳۰ میلیون گیمر در کشور داریم و گیمر‌ها در ایران میانگین ۹۳ دقیقه در روز بازی می‌کنند. یکی از وعده‌هایی که رئیس جمهور در ایام انتخابات دادند، این است که زمان تأخیر بازی‌ها یا همان پینگ را بتوانیم کاهش دهیم تا سرعت بازی‌ها افزایش یابد.

وزیر ارتباطات همچنین خاطرنشان کرد در هفته دولت وعده‌هایی داده شد مبنی بر این‌که اقدامی اساسی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای انجام شود و حالا می‌توان با سرفرازی اعلام کرد که ۱۵۰ بازی محبوب وارد کشور شده و میزان پینگ آن‌ها تا یک چهارم بهبود پیدا کرده است. به‌گفته زارع‌پور، در هفته آینده مراسمی برای رونمایی از این اقدام مثبت خواهیم داشت و برای یک‌سری از بازی‌های دیگر ابزار‌هایی طراحی شده که می‌توان سرعتشان را افزایش داد و به‌زودی راجع‌به آن‌ها اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

منبع: گجت نیوز 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->