اسماعیل کوثری: برخی مامور شدند فقط دلار بخرند تا بازار به‌صورت کاذب با افزایش قیمت روبه‌رو شود

  • کد خبر: ۱۴۲۴۶۳
  • ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
اسماعیل کوثری: برخی مامور شدند فقط دلار بخرند تا بازار به‌صورت کاذب با افزایش قیمت روبه‌رو شود
نماینده مردم تهران در مجلس در خصوص قیمت دلار گفت: با رصد‌هایی که صورت گرفته بعضی افراد مامور شده‌اند تا فقط دلار بخرند تا بازار به صورت کاذب با افزایش قیمت روبرو شود که برخی نیز در این زمینه شناسایی شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، اسماعیل کوثری در مراسم گرامیداشت نهم دی در نهاوند با بیان اینکه دشمن در سال ۸۸ هر چه داشت برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آورد اظهار کرد: اغتشاشگران در آن زمان ارزش‌ها را زیر پا گذاشتند، عکس امام را آتش زدند و در روز عاشورا تکایا و بیرق‌های امام حسین را آتش زدند.

وی با بیان اینکه با این اتفاق دیگر مردم تحمل نکردند و با حضوری جانانه در میدان و با بصیرت خود فتنه را جمع کردند افزود: پس از پایان اغتشاشات ۸۸ دشمن بیکار ننشسته و با تحلیل‌هایی که از وضعیت ایران داشت به دنبال ایجاد فتنه جدید برآمد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ایجاد تحریم‌های جدید را از جمله عوامل تاثیرگذار برای ایجاد آشوب در کشور توسط دشمن عنوان کرد و گفت: دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی زمینه‌های ایجاد داعش در عراق و سوریه را فراهم کرد.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ایجاد داعش براندازی جمهوری اسلامی بود اظهار کرد: این گروه تا ۳۵ کیلومتری مرز ایران در عراق رسیدند که با تدبیر مقام معظم رهبری به اهداف خود دست نیافتند و ناکام ماندند.

کوثری با بیان اینکه سردارسلیمانی نیرو‌های مقاومت را سازماندهی و با انجام عملیات‌های متعدد داعش را نابود کرد افزود: با روی کار آمدن بایدن آن‌ها درخواست احیای برجام را کردند که در راستای منافع ملت در مجلس قانون احیاء برجام را تصویب کردیم.

وی با اشاره به اینکه بر اساس توافقات ما به تعهدات خود عمل کردیم و از جمله ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلو اورانیوم غنی شده را به روسیه فرستاده و کیک زرد دریافت کردیم گفت: البته تعهدات ما مدت‌دار بود، حرف ما به آن‌ها هم این بود که پس شما چه زمانی باید به تعهداتان عمل کنید؟ چرا ما فقط باید به تعهدات خود عمل کنیم و آمریکا نباید در قبال تعهدات خود مسئول باشد!.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه آمریکا همیشه دنبال چپاول است افزود: دشمن در همه زمینه‌ها شکست خورده است بنابراین جنگ ترکیبی به راه انداخت و با مجموعه‌ای از بهایی‌ها، کومله و دمکرات و اراذل و اوباش و پول‌پاشی بین آن‌ها علیه جمهوری اسلامی و مردم ایران آشوب به راه انداختند.

براساس گزارش فارس، وی با بیان اینکه دشمن با بمباران تبلیغاتی و دروغ‌های مکرر از طریق فضای مجازی و اینترنشنال و بی‌بی‌سی علیه کشور وارد عمل شد گفت: سوال این است آیا واقعا زنان در کشور ما آزاد نیستند و یا اجازه فعالیت‌های مختلف به آن‌ها داده نمی‌شود، قطعا این طور نیست و زنان ما نیز این موضوع را می‌دانند این در حالی است که این شبکه‌ها این طور وانمود می‌کنند و قصد القای این دروغ را دارند.

کوثری افزود: دشمنان پس از اینکه در سطح جامعه موفق به پیاده کردن برنامه خود نشدند به سراغ دانشگاه‌ها و اصناف رفتند، اما در این زمینه هم موفق نشدند و در نهایت در اقلیم کردستان عراق جلسه برگزار کردند که فرزندان این وطن به آن‌ها امان ندادند و با موشک آن‌ها را نابود کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه ما باید جوانان خودمان را دریابیم افزود: پدر و مادر‌ها باید با فرزندان خود رفیق باشند و آن‌ها را در فضای مجازی رها نکنند تا دشمن از آن‌ها سوء استفاده کند. طبیعی است حساب کسانی که پول گرفتند و علیه امنیت کشور آموزش دیدند با جوانانی که فریب خوردند جداست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: دولت سیزدهم آمده مشکلات را حل کند و همه باید در این مسیر از آن حمایت کنیم، ما به دنبال این هستیم مشکل مردم را برطرف کنیم.

کوثری در خصوص قیمت دلار نیز گفت: با رصد‌هایی که صورت گرفته بعضی افراد مامور شده‌اند تا فقط دلار بخرند تا بازار به صورت کاذب با افزایش قیمت روبرو شود که برخی نیز در این زمینه شناسایی شده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه دولت قول داده نرخ دلار پایین بیاید گفت: البته دشمن اگر از یک راه به نتیجه نرسد از راه دیگر وارد می‌شود بنابراین باید از نظر اقتصادی آن قدر قوی شویم تا آن‌ها نتوانند کاری علیه ما انجام دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->