رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد | انفجار قیمت خودروی نوستالژیک! + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بورس قرمزپوش شد | دیدگاه مثبت کارشناسان درباره روند آتی بازار سرمایه (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) میزان رهن و اجاره ملک در منطقه آبکوه مشهد چقدر است؟ + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰۰کیلو زعفران فردا (۵ اردیبهشت) در بورس کالا عرضه می‌شود افزایش احتمالی حقوق و دستمزد کارگری منوط به استقرار مجلس جدید | ۶۵ درصد واحد‌های صنعتی خراسان‌رضوی به طرح طبقه‌بندی مشاغل پیوستند تورم در خراسان رضوی افزایشی شد + علت طلای سرخ در سیطره دلال‌ها آیا سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟ هدف سازمان امور مالیاتی، شناسایی بدون‌پرونده‌ها و زیرزمینی‌هاست | شناسایی ۱۰۰ مؤدی جدید و مطالبه  بیش از  ۳۰۰۰ میلیارد تومان مالیات + فیلم کاهش قیمت و افزایش حباب سکه به دنبال گران‌شدن دلار + جدول (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بخش املاک «دیوار» و «شیپور» مسدود می‌شود + علت توضیحات دستیار ویژه معاون اول رئیس‌جمهور درباره واردات خودرو تامین زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنج‌شنبه تخلف است مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو دستخوش تغییر می‌شود زمان پایان اعتبار مجوز‌های کاغذی اعلام شد پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران فروش فوق‌العاده سایپا از روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ + لینک ثبت‌نام نرخ تورم فروردین ۱۴۰۳ اعلام شد (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر صمت: شورای رقابت مسئول قیمت‌گذاری پژو پارس است تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی برای خرید خودرو + جزئیات (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به بازار خرید و اجاره هواپیمای شخصی در ایران | خرید جت شخصی چند تومان آب می‌خورد؟
سرخط خبرها

خودروی لاماری ایما در بورس کالا عرضه می‌شود+ جزئیات (۹ دی ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۲۴۷۳
  • ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
خودروی لاماری ایما در بورس کالا عرضه می‌شود+ جزئیات (۹ دی ماه ۱۴۰۱)
خودروی لاماری ایما محصول شرکت آرین پارس موتور از جمله خودرو‌های کراس‌اووری است که در بورس کالا پذیرش شده و معاملات خودروی لاماری تا کنون دو بار در بورس کالا انجام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در تاریخ ۱۲ دی ماه ، ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما سفید و ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما مشکی با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان مهمان بورس کالا می‌شوند که تاریخ تحویل این خودرو ها ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ است ، مبلغ پیش پرداخت برای این عرضه ۵۰ درصد قیمت پایه در نظر گرفته شده است که معادل ۴۹۰.۵ میلیون تومان است. خودروی لاماری ایما محصول شرکت آرین پارس موتور از جمله خودروهای کراس‌اووری است که در بورس کالا پذیرش شده است و تا کنون دو دفعه معاملات خودروی لاماری در بورس کالا انجام شده است.

در اولین عرضه لاماری در بورس کالا که در تاریخ ۱ آبان انجام شد این شرکت ۲۰۰ دستگاه خودرو در رنگ‌های سفید و مشکی عرضه کرد که مجموعا ۸۸۶ تقاضای خرید برای خودرو لاماری ثبت شد و تمام خودرو عرضه شده معامله شد که خودرو لاماری سفید تقریبا با ۲۰ درصد قیمت بیشتر نسبت به قیمت پایه و همچنین خودرو لاماری مشکی با تقریبا ۲۴ درصد قیمت بیشتر نسبت به قیمت پایه معامله شد.

دومین باری که خودرو لاماری ایما در بورس کالا معامله شد، در تاریخ ۹ آذر بود که ۱۷۴ دستگاه لاماری در رنگ های سفید و مشکی و خاکستری با تقریبا ۳۴ درصد بالاتر از قیمت پایه که ۹۸۱ میلیون تومان بود، معامله شد و لاماری مشکی تقاضای بیشتری نسبت به لاماری سفید رنگ و لاماری خاکستری رنگ داشت. در این عرضه رنگ مشکی لاماری نسبت به عرضه قبلی ۱۱ درصد بالاتر قیمت خورد که رشد قیمت بازاری این خودرو در این افزایش تقاضا موثر بوده است.

در تاریخ ۱۲ دی ماه ، ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما سفید و ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما مشکی با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان مهمان بورس کالا هستند که تاریخ تحویل این خودرو ها ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ است ، مبلغ پیش پرداخت برای این عرضه ۵۰ درصد قیمت پایه در نظر گرفته شده است که معادل ۴۹۰.۵ میلیون تومان است.

این خودرو هم اکنون با قیمتی در حدود ۲ میلیارد تومان در بازار معامله می‌شود و انتظار می‌رود که در معاملات پیش رو نسبت به گذشته با قیمتی بیشتر معامله شود . نکته‌ای که باید در نظر داشت، تاریخ تحویل این خودرو است که تقریبا سه ماه آینده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->