شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خراسان رضوی یکی از قطب‌های ورزش کشور است

  • کد خبر: ۱۴۲۷۵۲
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳
خراسان رضوی یکی از قطب‌های ورزش کشور است
مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: خراسان رضوی یکی از قطب‌های ورزش کشور است و در بسیاری از رشته‌ها این استان توانسته است کرسی‌های خوبی داشته باشد.

آرش فرهادیان بابادی، مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز وضعیت ورزش خراسان رضوی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: خراسان رضوی یکی از قطب‌های ورزش کشور است. در بسیاری از رشته‌ها این استان توانسته است کرسی‌های خوبی در سطح ملی و بین‌المللی داشته باشد.

وی درباره مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در مجمع تیراندازی بسیاری از اعضا بر عملکرد مالی و برخی فعالیت‌های پیشین نقد داشتند که بنا شد به‌صورت مشروط براساس آرای صادرشده عملکرد‌ها مورد موافقت اعضای مجمع قرار گیرد.

فرهادیان در ادامه گفت: به‌هرحال باید از افرادی که پیش از سردار قربانی سکان‌دار فدراسیون بودند، تشکر کرد. در مجموع مجمع خوبی بود و کار‌های ارزشمندی برای تیراندازی در حال وقوع است.

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها درباره پیوند امور فرهنگی و ورزش خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر فعالیت‌های خوبی آغاز شده است و در حوزه فرهنگی شاهد ارتباطات خوب فدراسیون‌ها هستیم. ضمن اینکه در حوزه ورزش معاونت فرهنگی و اداره کل فرهنگی در تعامل با فدراسیون‌ها و کمیته فرهنگی آنان موفق عمل می‌کند. در این زمینه اتفاقات خوبی درحال وقوع است و در آینده‌ای نزدیک شاهد پیوند بیشتر ورزش و مسائل فرهنگی خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->