«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

نگاهی به تولیدات برخی شبکه‌های سیما به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

  • کد خبر: ۱۴۲۷۸۲
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
نگاهی به تولیدات برخی شبکه‌های سیما به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی
شبکه‌های سیما به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار دل ها، مستند‌ها و ویژه برنامه‌هایی به منظور تبیین مکتب شهید سلیمانی تدارک دیده اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شبکه‌های سیما درمجموع با صدعنوان برنامه در بیش از ۱۴هزار دقیقه در کنار مردم، سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها را گرامی خواهند داشت.

پویش #به_نیت_حاج_قاسم

شبکه یک پویش #به_نیت_حاج_قاسم را هر روز ساعات ۱۰:۳۰ و ۱۵ و ۱۹ پخش می‌کند. این برنامه پویش خانوادگی به نیت حاج قاسم با هدف بازنمایی عشق و علاقه مردم به حاج قاسم و اقدامات خیرخواهانه‌ای است که به نیت ایشان انجام می‌دهند. برنامه «یک و بیست» سه شنبه ۱۳دی ماه، در سالروز شهادت حاج قاسم از ۳۰دقیقه بامداد پخش می‌شود. این ویژه برنامه به طور زنده از مزار شهید حاج قاسم سلیمانی پخش می‌شود. مسابقه «سرباز حاج قاسم» هر شب ساعت۱۸ از شبک یک پخش می‌شود. مسابقه «سرباز حاج قاسم» با توجه به ویژگی‌ها و خصلت‌های حاج قاسم، روح جوانمردی و مقاومت را در مخاطبانی که بیشتر آن‌ها جوان هستند تقویت و به شناخت بهتر او در بُعد نظامی، فرماندهی و عملیاتی کمک می‌کند. مستند «پاییز پنجاه سالگی»
اثر محسن اسلام زاده، مستندساز مشهدی دوشنبه، ۱۲دی ساعت۲۳ از شبکه یک پخش می‌شود. این مستند بر مبنای کتابی به همین نام ساخته شده است. همچنین مستند‌های «سلفی با ابومهدی» و «بوسه‌ای از ابومهدی» امشب و فرداشب ساعت۲۴ از این شبکه پخش می‌شود. برنامه «ملک سلیمان» از۱۰دی تا پنجشنبه ساعت۲۰ و ویژه برنامه‌ای به نیت حاج قاسم تا چهارشنبه ساعت۱۹ از شبکه یک روی آنتن می‌رود.

اثری از سینماگران مشهدی از شبکه ۲

همچنین برنامه «مردم نگار» که در پنج قسمت تهیه شده است، از ۱۰دی ماه ساعت ۱۹:۱۵ به بازخوانی روایت‌های مردمی درباره حاج قاسم اختصاص دارد. این برنامه با اجرای فاطمه افشاریان روی آنتن می‌رود. مینی سریال «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی ابوالفضل حاجتمند، سینماگر مشهدی، در هشت قسمت ۳۰دقیقه‌ای به زندگی شهدای مدافع حرم اختصاص دارد که در ایام شهادت حاج قاسم پخش می‌شود. این مجموعه مستند درام از امشب ساعت۲۱:۱۵ از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود. پخش برنامه «مثل پدر» از چهارم دی هر شب ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه ۲ شروع شده است. این برنامه با اجرای فاطمه افشاریان در یک گفت وگوی صمیمانه با فرزندان شهدا به خاطرات و ویژگی‌هایی از حاج قاسم سلیمانی می‌پردازد. برنامه «روایت حبیب» دوشنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت۱۸ از شبکه سوم پخش می‌شود. اجرای این برنامه را رسالت بوذری برعهده دارد که در آن با هم رزمان حاج قاسم گفتگو می‌شود. مستند «حواریون موصل» امشب ساعت۲۳:۳۰ از شبکه ۳ به روی آنتن می‌رود.

ویژه برنامه‌های شبکه ۵ و ۴

برنامه «زاویه» روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۱۳ و ۱۲ دی ماه با موضوع معرفی جنبه‌های فکری و نظری رویداد شهادت حاج قاسم از شبکه ۴ روی آنتن می‌رود.
همچنین ویژه برنامه «قرار» ۱۳ و ۱۱ دی ماه ساعت۲۱ با اجرای امینیان به طور زنده از مزار حاج قاسم با رویکرد محافل زنانه و با دعوت از همسران، دختران شهدا و شخصیت‌هایی که با حاج قاسم در ارتباط بودند، از شبکه ۵ پخش می‌شود. پخش ویژه برنامه «وعده دیدار» هم از اول دی ماه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه ۵ شروع شده است. این برنامه به تبیین شخصیت و ویژگی‌های حاج قاسم اختصاص دارد.

برنامه‌های ویژه شبکه افق و نسیم

پخش برنامه «یک و بیست» از پنجشنبه، هشتم دی ماه هر شب ساعت۲۱ از شبکه افق شروع شده است. این برنامه با موضوع حاج قاسم در حوزه‌های مختلف اقتصاد، وطن و... تهیه شده است. برنامه «قهرمان ملت» از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۰ پخش می‌شود.
«مرد میدان» از دوشنبه تا سه شنبه ساعت۲۳:۳۰ و ۱:۲۰ بامداد ویژه شب شهادت حاج قاسم از شبکه افق پخش می‌شود.
تولیدات کوتاه با محوریت «مردم در تشییع» از مزار حاج قاسم (نگین سلیمانی) از ۱۰دی تا چهارشنبه۱۴دی، ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸ از مزار حاج قاسم از شبکه افق روی آنتن می‌رود.
«نسیما» دوشنبه و سه شنبه ۱۳ و ۱۲ دی ماه و «دیدی نو» منعطف به آثار مکتوب حاج قاسم و تشریح شخصیت حاج قاسم از شبکه نسیم پخش می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->