کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

استراماچونی به باشگاه استقلال: پولم را نقد می‌خواهم

  • کد خبر: ۱۴۲۸۷۵
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
استراماچونی به باشگاه استقلال: پولم را نقد می‌خواهم
در تازه‌ترین مکاتباتی که مسئولان باشگاه استقلال با آندره استراماچونی داشته‌اند، خواستار پرداخت اقساط باقی‌مانده طلبش شده‌اند که مربی سابق ایتالیایی استقلال این پیشنهاد را قبول نکرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه استقلال طی هفته‌های اخیر مکاتبات متعددی با استراماچونی داشته‌اند تا این مربی را راضی به دریافت اقساطی مطالباتش کنند، اما این مربی حاضر به پذیرش چنین پیشنهادی نیست. حتی برخی مسئولان باشگاه استقلال درحال مکاتبه با وکیل استراماچونی هستند تا شاید به‌واسطه او بتوانند استراماچونی را راضی به این پیشنهاد کنند، اما در یک ماه اخیر هیچ پاسخی از سوی وکیل استرا نیز برای باشگاه استقلال ارسال نشده است و آن‌ها روی همان حرفی که در گذشته زده بودند، استوارند و قصد ندارند به شیوه دیگری پول خود را دریافت کنند.

در آخرین مذاکره‌ای که استراماچونی با استقلال داشت، تأکید شد که همه مطالبات باید نقدی به حساب واریز شود و مشخص نیست که چرا مسئولان باشگاه استقلال بی‌جهت به این مربی که وکلای باتجربه‌ای دارد، اصرار می‌کنند که به اشکال و طرق دیگری طلبش را از باشگاه استقلال دریافت کند؟! استراماچونی در سال‌هایی که با باشگاه‌هایش دچار مشکل شده است، همواره با استخدام گروه مجربی از وکلا توانسته است حقوقش را کامل دریافت کند و این‌بار نیز همین رویه را در پیش گرفته است تا بتواند به همه مطالباتی که از باشگاه استقلال داشت، دست یابد. باتوجه‌به تجربه‌ای که وکلای او دارند، بعید است باشگاه استقلال بتواند کاری از پیش ببرد و قطعا باید درنهایت پرونده را با پرداخت نقدی به پایان برساند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->