پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو
سرخط خبرها

نقدیان: در دانشگاه فردوسی باشگاه اهداف پروازی راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر: ۱۴۲۹۲۸
  • ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
نقدیان: در دانشگاه فردوسی باشگاه اهداف پروازی راه‌اندازی می‌شود
رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی گفت: نیشابور قطب تیراندازی استان و کشور است و ورزشکاران این شهرستان تاکنون مقام‌های بسیاری را در لیگ تیراندازی کشور کسب کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، مجمع عمومی سالانه هیات تیراندازی خراسان رضوی صبح امروز ۱۱ دی ماه، با حضور رئیس فدراسیون، رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی و اعضای مجمع برگزار شد.

غلامحسین نقدیان، رئیس هیأت تیراندازی با اشاره به ۱۵۰ میلیون بدهی باقی مانده این هیات از روسای گذشته، اظهار کرد: سفر به شهرستان‌ها از جمله اقدامات اولیه‌ای بود که به آن پرداختیم. در سفر به تربت جام با حمایت فرمانداری این شهرستان توانستیم سالن تیراندازی تربت جام را فعال کرده و بزرگترین مسابقات تیراندازی را در این شهرستان برگزار کنیم. اما متاسفانه به دلیل کمبود بودجه و این سالن افتتاح نشده است.

وی افزود: افتتاح نخستین سالن تیراندازی در تایباد، برگزاری مسابقات در خواف همچنین تقدیر از کادر هیات رییسه گذشته و برگزاری جلسه راهکار‌های رفع مشکلات هیات تیراندازی استان بخشی از اقدامات انجام شده این دوره مدیریتی هیات تیراندازی است.

رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی با اشاره به اینکه به علت شیوع ویروس کرونا لیگ تیراندازی کشور تعطیل است، گفت: در حال حاضر با مشکل سلاح مواجه هستیم و این در حالی است که قریب به یک سال است که بسیج برای رفع این چالش اعلام آمادگی کرده است.

نقدیان در ادامه گفت: اولین مسابقه تیراندازی به علت شرایط قرمز کرونایی مشهد در نیشابور برگزار شد و در حال حاضر شاهد این هستیم که این شهرستان قطب تیراندازی استان و کشور شده است، تیم‌های نیشابور در لیگ تیراندازی صاحب مقام هستند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فردوسی نیز به یکی از قطب‌های تیراندازی استان تبدیل شده، یادآور شد: در این دانشگاه قرار است باشگاه و مسابقات اهداف پروازی راه اندازی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->