درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد ماجرای آن کوچه بن بست واریز هدیه ۲ میلیون تومانی روز معلم به حساب معلمان تا امشب | پرداخت معوقات حق‌التدریس‌ها تا ۲ هفته دیگر بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع «سه‌شنبه‌های مهر» ادامه دارد | افتتاح پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال گُرگرفتگی در خانم‌ها و آنچه باید بدانند چگونه رنج‌هایمان را به گنج تبدیل کنیم؟ چه حرف‌هایی را به کودکان نباید بزنیم؟ آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم؟ توصیه‌های طلایی برای خواب سالمندان علاقه وافر نوجوان‌ها به متفاوت بودن! واریز هدیه روز معلم به حساب فرهنگیان سراسر کشور افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرا می‌شود خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت | قالیباف: دولت باید متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند دستگیری ۲۵ داوطلب متقلب در مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ فصل بحرانی آب در مشهد | وزارت نیرو، خراسان‌رضوی را در فهرست ۴ استان با وضعیت آبی نامطلوب اعلام کرد خبر جدید برای بازنشستگان | تصمیمات جدید صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت معوقات، وام و بیمه تکمیلی
سرخط خبرها

کدام مدارس استان اصفهان، سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۳ و ۱۴ دی ۱۴۰۱) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۱۴۳۱۶۶
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰
  • ۵
کدام مدارس استان اصفهان، سه‌شنبه و چهارشنبه (۱۳ و ۱۴ دی ۱۴۰۱) تعطیل است؟
مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان جزئیات تعطیلی مدارس و البته حضور و یا عدم حضور کارکنان ادارات دولتی در استان اصفهان را در روز‌های سه شنبه و چهارشنبه (۱۳ و ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱) اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، منصور شیشه فروش به تداوم شرایط آلودگی هوا و قرارگیری شاخص کیفیت هوای اصفهان و برخی مناطق در شرایط ناسالم اشاره و بیان کرد: کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان با درنظرگرفتن تقاضای دانشگاه علوم پزشکی، کلاس های درس همه مقاطع تحصیلی دانشگاه ها و مدارس در مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد و مهردشت، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ دی ماه غیرحضوری و فعالیت مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق را تعطیل اعلام کرد.

وی افزود: بر این اساس بخشی از کارکنان ادارات و نهادهای های اجرایی که در گروه های حساس و پرخطر قرار دارند از جمله کارکنان مبتلا به بیماری های قلبی، عروقی، ریوی مزمن و بیماری های زمینه ای، بانوان باردار وکارکنان خانم دارای فرزند دبستانی و زیرشش سال، طی روزهای ۱۳ و ۱۴ دی ماه به صورت دورکاری خدمت می کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در شهر اصفهان در این دو روز از درب منزل اجرا خواهد شد.

شیشه فروش افزود: ایستگاه های سلامت با هدف اطلاع رسانی، آموزش و ارائه خدمات مرتبط، در میدان های اصلی و پرترافیک شهرها از سوی دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر استان استقرار خواهند یافت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان توصیه کرد شهروندان ازحضور در فضاهای باز و هسته های مرکزی و پرترافیک شهرها، بپرهیزند و درصورت حضور در این اماکن از ماسک استفاده نمایند.

شیشه فروش اضافه کرد: در این دو روز فعالیت واحدهای تولید شن و ماسه، آجر و آسفالت و نیز انجام هرگونه عملیات خاکبرداری در مناطق یاد شده ممنوع است.

اصفهان کمترین تعداد روزهای هوای پاک و همچنین میزان بارش سالانه را در مقایسه با سایر کلانشهرهای کشور دارد و شرایط جغرافیایی و اقلیمی آن بسیار بدتر از جاهای دیگر است، همه این شرایط دست بدست هم داده تا این خطه در بین کلانشهرهای کشور در جایگاه نخست آلودگی هوا قرار گیرد.

کلانشهر اصفهان حدود دو میلیون نفر جمعیت دارد و روزانه بیش از ۸۰۰ هزار دستگاه خودرو در آن تردد می‌کنند و صنایع کوچک و بزرگ بسیاری آن را احاطه کرده‌اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
0
0
پاراگراف آخر را صد بار تکرار کردید
...
Germany
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
0
0
ما دهم یاز دهمیم بجا شش سنگ داریم اره؟؟
پیام
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
0
0
الکی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
0
0
همه شهرستانهای استان بجز شاهین شهر.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
0
0
درباره تکرار نکنم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->