ویدئو| پیکر هشتمین جانباخته سیل در خراسان رضوی پیدا شد فرماندار نیشابور: تا کنون هیچ خسارت جانی ناشی از سیل گزارش نشده است| برآورد خسارت ۲ هزار و ۸۷۰ میلیارد ریالی در این شهرستان (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام محور‌های مسدود در خراسان رضوی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنترل کامل انتظامی و امنیتی در منطقه سیل زده سیدی مشهد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) قصاص؛ مجازات تصادف فوتی بدون گواهینامه است؟ شاهدان دروغگو در دادگاه| آیا مجازات شهادت کذب بازدارنده است؟ بارش شدید باران در شهر‌های خراسان رضوی | محور درگز-کلات مسدود شد افزایش ۳ برابری بارش‌های مشهد نسبت به سال گذشته| آب سد‌های مشهد ۶ درصد افزایش یافت (۲۷ اردیبهشت) اکران تصاویر مشاهیر به مناسبت دهه ادب و حماسه در مشهد خسارت سیلاب به بدنه و لایه‌های زیرین محوطه تاریخی یاریم تپه درگز (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بارش شدید باران در خراسان رضوی | احتمال سیلابی شدن مجدد مسیرها (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردردهای میگرنی دومین عامل ناتوانی بشر در جهان است| عضویت ایران در انجمن جهانی سردرد تعطیلی محور‌های گردشگری، تفریحی و بوم‌گردی مشهد تا روز دوشنبه هشدار نارنجی هواشناسی در خصوص سیل در مشهد و ۱۸ شهر خراسان رضوی (۲۷ اردیبهشت) حضور ۱۵۰ گروه جهادی برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل در خراسان‌رضوی ۵۰۶ سارق و مالخر در مشهد دستگیر شدند رژیم غذایی افراد باید متناسب با منطقه و فصلی که در آن قرار دارند، تنظیم شود بهترین مواد غذایی برای صبحانه؛ از این نوشیدنی غافل نشوید خوردن آبگوشت برای این افراد ضرر دارد بهترین مواد غذایی برای تغذیه بعد از تمرین ورزشی
سرخط خبرها

کدام مدارس کشور فردا سه‌شنبه (۱۳ دی ۱۴۰۱) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۱۴۳۱۸۲
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
کدام مدارس کشور فردا سه‌شنبه (۱۳ دی ۱۴۰۱) تعطیل است؟
آلودگی هوا بسیاری از مدارس سراسر کشور را به تعطیلی کشاند.

به گزارش شهرآرانیوز، آموزش و پرورش برخی از مراکز استان‌ها از تعطیلی مدارس مقاطع مختلف فردا سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ خبر دادند.

مدارس و دانشگاه‌های تهران برای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز غیرحضوری شد | تداوم دورکاری کارمندان پایتخت

با تصمیم کارگروه اضطراری آلودگی هوا، کلاس های درس در تمامی مقاطع تحصیلی ودانشگاه‌ها در استان تهران بجز دماوند و فیروزکوه سه‌شنبه و چهارشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود

همچنین استانداری تهران از تداوم دورکاری کارمندان گروه‌های حساس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه خبر داد

 

مدارس و دانشگاه‌های البرز هم مجازی شد

کلیه فعالیت‌های آموزشی و کلاس‌های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها در استان البرز به‌دلیل آلودگی هوا فردا و پس‌فردا غیرحضوری برگزار می‌شود.

 

مدارس برخی مناطق چهارمحال و بختیاری فردا بایک‌ساعت تاخیر آغاز می‌شود

 روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری: با توجه به برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، بن،کیار، فارسان و کوهرنگ به جز بخش بازفت با یک ساعت تاخیر در ساعت ۹ آغاز می‌شود.

 

مدارس و دانشگاه‌های برخی شهرهای استان اصفهان غیرحضوری شد

کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان با درنظرگرفتن تقاضای دانشگاه علوم پزشکی، کلاس‌های درس همه مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ها و مدارس در مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد و مهردشت، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ دی ماه غیرحضوری و فعالیت مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق را تعطیل اعلام کرد.

 

مدارس شهرستان‌های قزوین غیرحضوری شدند

براساس مصوبه جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان قزوین، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و استثنایی نواحی یک و ۲ شهرستان‌های قزوین، البرز و آبیک در نوبت های صبح و بعدازظهر فردا (سه شنبه) تعطیل و غیرحضوری خواهد بود.

 

مدارس مقطع ابتدایی اراک در ۱۳ دی‌ماه غیرحضوری شد

دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی: مدارس مقطع ابتدایی اراک فردا (سه‌شنبه) ۱۳ دی‌ماه به دلیل افزایش غلظت آلاینده‌ها و پیش‌بینی تداوم سکون هوا، برای چهارمین روز در هفته جاری غیرحضوری شد.

 

مدارس ابتدایی پنج شهرستان در استان یزد فردا غیرحضوری است

براساس پیش بینی پایداری و سکون جو در استان یزد توسط اداره کل هواشناسی و به استناد آیین نامه اجرایی تبصره ۳ ماده ۳ قانون هوای پاک، فعالیت مدارس شهرستان‌های اردکان به جز بخش خرانق، میبد به جز بخش ندوشن، اشکذر، یزد و مهریز به صورت غیرحضوری خواهد بود.

 

مدارس و دانشگاه‌های کاشان روزهای ۱۳و ۱۴دی غیرحضوری است

فرماندار ویژه کاشان: با توجه به تشدید وضعیت ناسالم هوای کاشان و خطرات موجود برای سلامت شهروندان، دانشگاه ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴دی ماه غیرحضوری برگزار می‌شود.

 

آلودگی هوا مدارس تبریز را غیرحضوری کرد

بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی به خاطر تداوم آلودگی هوا، مدارس تبریز و چهار شهر آذربایجان شرقی فردا سه شنبه ۱۳ دی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->