دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟
سرخط خبرها

شناسایی ۲۹۶۹ خانه مسافر غیر مجاز در مشهد

  • کد خبر: ۱۴۳۳۲۰
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
شناسایی ۲۹۶۹ خانه مسافر غیر مجاز در مشهد
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از شناسایی ۲ هزار و ۹۶۹ خانه مسافر غیر مجاز در طرح ساماندهی خانه‌مسافرهای مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدجواد موسوی در جلسه با شهردار منطقه ثامن مشهد با اشاره به اجرای طرح ساماندهی خانه‌مسافرهای مشهد اظهار کرد:در اجرای این طرح که با حمایت فرمانداری مشهد اجرا شده تاکنون هزار و ۱۰ خانه‌مسافر ساماندهی و ۳۲۱ واحد نیز با توجه به این که شرایط مناسب و در خور شان زائر نداشته‌اند پلمب شده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی با اشاره به بررسی وضعیت خانه‌مسافرهای محدوده شهرداری منطقه ثامن افزود: شهرداری منطقه ثامن واحدهای اقامتی دارای تجاری موقت را با در نظر گرفتن شرایط ایمنی ساختمان به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مشهد معرفی و اداره گردشگری پس از بازدید مجوز فعالیت صادر کند.

موسوی با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی از آثار تاریخی و فرهنگی این منطقه تصریح کرد: بافت پیرامون حرم مطهر رضوی داستان‌ها و روایت‌هایی از مهمان‌نوازی مردم مشهد را در دل خود دارد و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی زائران در محدوده شهرداری ثامن باید زائران و مسافران را برای دیدن و ابنیه تاریخی و شنیدن داستان‌های قدیم شهر مشهد هدایت شوند.

در این نشست ساسان نورین مقدم شهردار منطقه ثامن مشهد ضمن اعلام آمادگی این شهرداری برای همکاری بیشتر با اداره‌میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گزارشی از وضعیت زائرسراهای ارزان قیمت ارائه کرد.

در ادامه  رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مشهد گفت: تعامل خوبی بین شهرداری مشهد به ویژه منطقه ثامن شکل گرفته و با همکاری شهرداری عملیات مرمتی سرای عزیزالله اف در حال انجام است.

حسین امیرکلالی ادامه داد: بسته‌های در حال تدوین احیای پهنه‌های تاریخی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی از دیگر موضعاتی است که در تعامل بین شهرداری و میراث‌فرهنگی به سرانجام خواهد رسید.

گفتنی است؛ در این جلسه پیرامون ساماندهی خانه‌مسافرها به منظور افزایش ظرفیت اقامت و ارائه خدمات بهتر در ایام نوروز ۱۴۰۲ بحث و تبادل‌نظر شد.

منبع: پایگاه خبری میراث فرهنگی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->