نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

زمزمه جدایی ستاره جنوبی استقلال به گوش می‌رسد

  • کد خبر: ۱۴۳۳۹۷
  • ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
زمزمه جدایی ستاره جنوبی استقلال به گوش می‌رسد
ستاره بوشهری استقلال شاید خیلی زودتر از حد تصور از این تیم جدا شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، یکی از ستاره‌های این فصل تیم استقلال در لیگ برتر بدون شک محمد محبی بوده است. وینگر استقلال که به صورت قرضی از سانتاکلارای پرتغالی به این تیم آمد، در نیم فصل اول یکی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم بود و به گواه بسیاری از کارشناسان باید در لیست نهایی تیم ملی قرار می‌گرفت.

در یکی دو ماه گذشته، بیشتر وقت مدیران استقلال صرف پرداخت پول قسط انتقال محبی به سانتاکلارا بود. علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال در یکی از گفتگو‌های خود ماندن محبی در استقلال را ۵۰ - ۵۰ اعلام کرد. اگر چه بسیاری از جمله مدیران استقلال طوری القا کردند که اگر محبی به سانتاکلارا بازگردد، به دلیل عدم توان استقلال برای پرداخت مطالبات باشگاه پرتغالی بوده است، اما خبر‌هایی رسیده که محبی بدون در نظر گرفتن این شرایط دنبال بازگشت به پرتغال است.

اگر چه محبی در استقلال شرایط بهتری دارد و خودش دوست دارد در این تیم بماند تا اینکه در سانتاکلارا یک نیمکت نشین باشد، اما مسئولان پرتغالی و خود این بازیکن به این نتیجه رسیده‌اند که محبی به پرتغال بازگردد. این موضوع را مدیران استقلال هم می‌دانند و درباره آن سکوت کرده‌اند و اگر اقدامی انجام ندهند با انتقاد‌های تندی از سوی هواداران روبرو خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->