نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

مشکلات مالی استقلال همچنان پا برجاست

  • کد خبر: ۱۴۱۱۷۳
  • ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
مشکلات مالی استقلال همچنان پا برجاست
باشگاه استقلال مشکلات زیادی برای پرداخت بدهی به طلبکاران خارجی خود دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم استقلال مدتهاست در مورد پرداخت قسط بازیکنان خود دچار مشکل شده است و با اینکه مبلغ مورد نظر را به باشگاه مورد نظر پرداخت کرده، اما مسئولان باشگاه محمد محبی و مهدی قائدی پولی دریافت نکردند.

این در حالی است که مدیران باشگاه استقلال چندی پیش مبلغ ۲۳۰ هزاردلار را به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کردند، اما مدیران این تیم تاییدیه دریافت این مبلغ را ارسال نکرذند و مشخص شد که این مبلغ به حساب این تیم ننشسته است.

مدیران تیم محبی اعلام کردند که تنها نود هزار دلار به حساب باشگاه نشسته است و این مبلغ مغایر با توافق طرفین است و از طرفی مسئولان این باشگاه مدعی شدند که به فیفا شکایت می‌کنند.

استقلالی‌ها در صدد حل این موضوع هستند، اما مشکلات استقلال در امر بدهی و مشکلات مالی به قدری زیاد است که علی فتح الله زاده را خسته کرده و در حال حاضر علاوه بر مشکل بسیار بزرگ طلب استراماجونی مشکل مالی و پرداخت قسط محمد محبی و قائدی نیز به قوت خود باقی است و مدیران را نگران کرده است.

به تمام این مشکلات جریان فیش جعلی طلب میلیچ و همین طور طلب پین را نیز باید اضافه کرد که همچنان حل نشده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->