یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس
سرخط خبرها

جریمه سنگین در انتظار ۲ استقلالی پرحاشیه

  • کد خبر: ۱۴۳۶۰۱
  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۰
جریمه سنگین در انتظار ۲ استقلالی پرحاشیه
۲ بازیکن استقلال که در یک میهمانی حضور داشتند، با جریمه سنگینی از سوی باشگاه روبه‌رو خواهند شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، ساپینتو سرمربی استقلال که دو روز به نفرات تیمش استراحت داد، پس از چند ساعت از حضور دو بازیکنش در مهمانی باخبر و از استراحت‌دادن به نفرات تیمش پشیمان شد! این مربی پس از باخبر‌شدن از وضعیت دو بازیکن تیمش بلافاصله با مدیریت تیم تماس گرفت و خواستار رسیدگی به اوضاع این نفرات شد.

ساپینتو که از این اتفاق بسیار ناراحت شده است، اعلام کرد که این نفرات به باشگاه سپرده شدند و مدیران درباره آن‌ها تصمیم‌گیری می‌کنند. از طرفی مدیران استقلال قصد نداشتند نام این بازیکنان را اعلام کنند، به همین دلیل از سرمربی تیم درخواست کردند که در این مورد عجله نکند تا کمیته انضباطی در فرصت مناسب به این موضوع رسیدگی کند.

اما در این مورد غیبت بازیکنان مدنظر در ترکیب استقلال به ضرر این تیم تمام می‌شود و قرار نیست این دو بازیکن به‌دلیل شرایط حساس تیم در معرض توجه قرار بگیرند تا همه چیز در خفا ختم‌به‌خیر شود! این در حالی است که شنیده شده باشگاه جریمه سنگینی را برای این دو بازیکن در نظر گرفته است، زیرا اقدام این بازیکنان و مطرح‌شدن نام باشگاه استقلال شرایط را برای این تیم نیز با تغییر روبه‌رو کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->